Thomas1988
New Member
Hela,
Mijn plan is om komende kerstperiode (vertrek rond 20december) voor 3 weken richting Azië te trekken.
Naargelang de prijs vliegen op Bangkok, Kuala Lumpur of Singapore.. En van daaruit dan Cambodia, Laos, Vietnam,
Thailand. Welke richting uit is niet zo belangrijk, als er maar 3 weken een gevoel is van vrij te zijn! Even zonder alle drukte van werk en dergelijke! Gewoon even zwerven.. Geen verplichte kerstfeesten of het typische oudjaarsfeestje
..
Maar gezellig op een eilandje of in de jungle vertoeven!
Voor de rest
..
Ik ben een jongeman van 25, met beetje reiservaring..
Wat ik zoal belangrijk vind op reis?
Nieuwe culturen en mensen ontmoeten, natuur, duikje in de plaatselijke oceaan..
Als je hier wel oren naar hebt, laat gerust iets weten.. dan zien we wel of er een klik is ;-)!
Groetjes,
Thomas
Mijn plan is om komende kerstperiode (vertrek rond 20december) voor 3 weken richting Azië te trekken.
Naargelang de prijs vliegen op Bangkok, Kuala Lumpur of Singapore.. En van daaruit dan Cambodia, Laos, Vietnam,
Thailand. Welke richting uit is niet zo belangrijk, als er maar 3 weken een gevoel is van vrij te zijn! Even zonder alle drukte van werk en dergelijke! Gewoon even zwerven.. Geen verplichte kerstfeesten of het typische oudjaarsfeestje
Maar gezellig op een eilandje of in de jungle vertoeven!
Voor de rest
Ik ben een jongeman van 25, met beetje reiservaring..
Wat ik zoal belangrijk vind op reis?
Nieuwe culturen en mensen ontmoeten, natuur, duikje in de plaatselijke oceaan..
Als je hier wel oren naar hebt, laat gerust iets weten.. dan zien we wel of er een klik is ;-)!
Groetjes,
Thomas