azie of....ik sta voor alles open

Status
Niet open voor verdere reacties.

flexit1

Member
ik heb zin om volgende maand oktober dus op verlof te gaan,ik kan kiezen welke periode en hoelang,ik dacht aan azie maar ergens anders kan ook als het er maar goed is :tongue:
ik ben een man van 41j maar ben veel jonger van gedachten en uitzicht en ben sportief
intresse? ik hoor het wel
groeten Edwin

ik heb zin om volgende maand oktober dus op verlof te gaan,ik kan kiezen welke periode en hoelang,ik dacht aan azie maar ergens anders kan ook als het er maar goed is :tongue:
ik ben een man van 41j maar ben veel jonger van gedachten en uitzicht en ben sportief
intresse? ik hoor het wel
groeten Edwin

Hey Edwin,

Ik reis al een paar maanden rond. Ben nu in Singapore en vertrek straks naar Indonesie. Rond half oktober arriveer ik in Cairns. Mocht je zin hebben om eens te kijken wat ik zoal uitspook, kijk even op www.plattentuub.be

We hebben zowat dezelfde leeftijd, hou van lachen :biggrin: en ben redelijk sportief (zal je merken aan de manier waarop ik rondreis...). Echt veel op voorhand plannen doe ik niet. Enkel de grove lijnen (landen) liggen zo wat vast.

Mocht het je wat zeggen om een deel samen te reizen, laat wat horen. Of stuur gewoon een mail met wat extra info. Anyway, succes met de reisplannen.

Groeten,

Luc

[email protected]

hey

hey Luc ik heb een mail naar jou mailadres gestuurd

nog mensen die intresse hebben om ergens naartoe te gaan volgende maand oktober 2009 mogen zeker reageren hé :good:

groeten Edwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan