Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Azië of Zuid Amerika 13/12/09 tem +-08/01/2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

rekkie

New Member
Jiplahoi,

ik zoek medereiziger(s) m/v om 3 à 4 weken te backpacken, beetje low-budget maar toch af en toe eens wat meer luxe.

bestemming nog niet bepaald, maar Zuid-Amerika of Azië staan bovenaan verlanglijstje. heb heel wat reiservaring binnen Europa, en ook al eens in Mexico geweest. tijdens vakantie begeleid ik regelmatig jeugdreizen bij vrijwilligers organisatie.

ik reis steeds vrij actief en sportief maar neem steeds veel tijd om met de local contact te leggen, en zo uit te vissen welke unieke dingen er te zien/beleven zijn. ik hou ook wel van af en toe een stevige meerdaagse trekking. in die 3 à 4 weken wil ik er geen wedstrijd van maken om 3 of 4 landen aan te doen, liever een periode in zelfde streek.

Zin om op uitdaging te gaan?
Let me know!

Grt,
Peter (29j, woon iets ten zuiden van Gent)

Laatst bewerkt:
Argentinië

En wat dacht je van Argentinië,
'k heb nog niets gepland, maar zou graag eind dit jaar afzakken naar Zuid Amerika.
Heb keuze om in december en/of januari te gaan backpacken.
Wat jouw reisvisie betreft, daar kan ik me volledig in vinden.

Laat maar iets weten wanneer het jouw interesseert.

Jürgen (35) Gent

Jupsakee!
klinkt geweldig, ware het niet dat ik slechts 2 weekjes verlof heb in die periode. Is wellicht wat kort om daar te gaan rond trekken, al ben ik wel aan het uitkijken voor Argentinië.
De torres del paine, gletsjers, patagonië...
Rondtrekken, me laten onderdompelen in het leven van de plaatselijke bevolking, natuur intrekken, da's wat me het meest aanspreekt.
Actief en sportief, ook 2 elementen die op mijn reisjes niet mogen ontbreken.
Zelf begeleidde ik reeds huttentochten doorheen de bergen, heb dit jaar GR20 gestapt, kampen van scouts...
tot mails, ziens, hoors
ciao!
Emilie
(ehm over mezelf: woon in Handzame = tussen torhout en Diksmuide, W-vl dus, 25j, hou van avontuur, mooie plekjes die enkel op eigen kracht te bereiken zijn, veldlopen, klimmen, geef les aan 5e en 6e leerjaar enzoverder...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...