Azië: vanaf februari 2010 voor 3 maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieken

New Member
Hoi,

Ik ben 23, vr, en studeer af eind januari, na mijn studies zou ik graag voor twee of drie maand naar azie (eventueel zuid amerika) gaan. Iemand interesse? :)
x

hallo

ben 21 m uit de kempen, en zou graar begin juni 2010 vertrekken voor 2.5maand zuid oost azie: indonesie, filipijnen, maleisie en papoea new guinea,
mij gaat het vooral om de natuur en in mindere mate om cultuur

laat maar iets weten wat jou plannen/interesses zijn

grtz kevin

reizen Azie

Hoi,

Ik ben 23, vr, en studeer af eind januari, na mijn studies zou ik graag voor twee of drie maand naar azie (eventueel zuid amerika) gaan. Iemand interesse? :)
x

Hoi hoi

Ik ben Teuntje 28, en zou ook graag naar Azie gaan reizen. Vietnam, Thailand cambodja?
Pathagonie lijkt me ook gaaf.
Waar woon je in Nederland?

groetjes Teuntje

Leve Azië

Ik ben zeker geïnteresseerd in de Azië-reis, al ga ik waarschijnlijk wel langer dan drie maand. Ik ben van plan er nog een stukje China achter te plakken.
Laat vooral iets weten als je nog geen reisvriendje gevonden hebt (of als je veel reisvriendjes wil meenemen :smile:)

Hey!!

Ik (Tanja, 22jaar, wonend in nijmegen) wil graag begin maart een paar maanden lekker reizen door zuid-oost azie!!
Aangezien we allemaal een beetje dezelfde plannen hebben kunnen we misschien eens kijken wat iedereen wil! En wie weet zijn er opties dat we een geweldige reis samen in het vooruitzicht hebben:)
Mail: [email protected]

Groetjes, Tanja

Ik wil ook mee naar azie :)

Hallo allemaal,

Ik ben een 26-jarige man uit Friesland en ik zou graag halverwege maart voor een week of tien naar zuid-oost azië te gaan en dan in het bijzonder naar Thailand en Maleisië.

Ik zag dat er op dit forum veel mensen zijn met dezelfde plannen en ik vraag me eigenlijk af er al concrete plannen zijn of dat er iemand nog op zoek is naar een reisgenoot?

Het lijkt me leuk om van jullie te horen!

Groeten,

Freek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan