Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Azoren 18-28 september

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allen

Ik ben Yannick, 28j, actieve reiziger die houdt van natuur, zee, bergen, avontuur, maar ook relaxen op een prachtig strand en reis eerder low budget.

Van 18 tot 28 september ga ik naar de Azoren. Ik plan er de eilanden Pico, Faial, (Sao Jorge ev.) en Terceira te bezoeken. Flores had ik ook graag gedaan maar daarvoor is 10 dagen iets te kort denk ik.
Het is een aansluitende reis dus ofwel ontmoeten we elkaar op de luchthaven van Lissabon ofwel direct op één van de eilanden. Via de luchthaven van Lissabon vlieg je goedkoop op de eilanden.

De berg op Pico beklimmen, een boottour met dolfijnen(zwemmen) en whalewatching wil ik zeker doen. Verder plan ik niets op voorhand, buiten vliegtickets en slaapplaats bij aankomst. Ik heb al wel wat reiservaring en vakanties waar je je flexibel opstelt zijn veruit altijd de beste.
Al naargelang kunnen we ev. een auto huren om de eilanden te verkennen. Verplaatsingen tussen de eilanden is met de ferryboot.
Het zou leuk zijn om met een gemixed groepje van zo'n 4tal leeftijdsgenoten (20-35 ongeveer) rond te reizen.

Interesse? Let me know

Groetjes Yannick

www.couchsurfing.com/yannickmichielsen
y_michielsen@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...