Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Azoren met Pasen

Status
Niet open voor verdere reacties.

LaViajera

Well-Known Member
Hey,

Aangezien ik 2 weken verlof heb met Pasen, wil ik daarvan gebruik maken om er nog eens op uit te trekken . Ik zou graag naar de Azoren of Kaapverdië willen gaan.
Ik ga op reis om het land te verkennen (zowel natuur als cultuur) en niet voor een zon-zee-strand vakantie (al is mooi weer wel een plus ).

Wie heeft er zin om mee te gaan? Ik zou graag met een klein groepje vertrekken...

Ik sta ook open voor andere bestemmingen, zolang het maar in de Paasvakantie is, het binnen haalbare afstand is (--> niet naar Azië, zuidelijk Afrika of Amerika, want daar vind ik 2 weken niet genoeg voor) en ik er nog niet geweest ben .

Reis paasvakantiie

Nog steeds op zoek...

Mag ook naar ergens zijn bv. Noord- of Zuid Spanje, Marokko (Marrakech), Malta, Griekenland, ...

Azoren ?

Eykes, eindelijk respons...

mogelijk ben ik (m, 30, Antwerpen, ervaren reiziger) wel geïnteresseerd in een reisje. Kan je iets meer zeggen over jezelf ?

Nog steeds op zoek...

Ik wil nog steeds weg met Pasen (kan weg van 9/4 t.e.m. 25/4), dus als er iemand zin heeft in een last-minute...
Bestemming maakt mij niet zoveel uit, zolang ik er nog niet geweest ben en er iets te zien is (bij voorkeur ook een beetje zon ).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...