Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Back-pack Zuid-Amerika najaar 2009 (4 mnd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bsoers

New Member
Beste mensen,

Ben een man van 24 jaar en ben van plan een reis te gaan plannen door Zuid-Amerika. Ik heb al 6 maanden in Brazilie gewoond en dit is mij erg bevallen.. Ik wil graag enkele landen aandoen, waaronder Brazilie, Argentinie... tevens heb ik ook interesse om meer richting het noorden te gaan. Dit alles moet een combinatie worden van mooie dingen zien, proeven en genieten. Mij voorkeur gaat uit naar een low- tot mid budget reis (alles natuurlijk in samenspraak).

Het lijkt me leuk om zo een reis met meerdere mensen te doen.. Als iemand eenzelfde soort ideeen heeft stuur dan even een pm of plaats hier een leuke reactie...

Groeten Bob

Argentinië

Hai,

Ik zit met een heen & terug ticket naar Buenos Aires. Nu is mijn reispartner afgevallen maar ik wil natuurlijk nog steeds op reis (logisch). Het ticket is van 02/07 tot 24/07.
Ik heb alles over om die reis te doen slagen want men krijgt nie elke dag de kans om te gaan trekken in Argentinië.
Ben een 21 jarige student, wonende te Nieuwpoort en ik studeer in Gent.
Zou ook graag met een groep gaan dus als iemand intresse heeft, laat mij iets weten...
(eventueel een gedeelde reis is mogelijk dus dat ik een stuk meereis in Argentinië)

Voor meer vragen kan je me altijd mailen: yannickbossaert@hotmail.com
mvg
Yannick

Laatst bewerkt door een moderator:
Lieve Bob,

ik zit al een hele tijd te broeden een soorgelijk plan maar heb nooit de ballen gehad om het uit te voeren. Nu, vandaag kwam ik op deze website terecht en het lijkt alsof ik de oplossing gevonden heb voor mijn gebrek aan durf om er alleen op ut te trekken
Kun je me alvast een mailtje sturen met je concrete plannen of staat er nog niks vast?

hopelijk hoor ik snel iets van jou!

groeten E.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...