Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpack Azië eind aug begin sept

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yooooordi

New Member
Halloooo

Mijn naam is Yordi, een 22 jarige student die op zoek is naar avontuur. Daarom zou ik graag gaan backpacken ergens in Azië deze zomer, periode rond 26/08 - 12/09.

Een precieze bestemming heb ik niet, al gaan de voorkeuren wel uit naar Sri Lanka, Thailand of Vietnam.

Ik weet dat veel mensen solo reizen, maar hier voel ik me best ongemakkelijk bij, daarom zou ik graag iemand hebben om samen met mij dit avontuur te trotseren

Niet aarzelen, just let me know!

Groetjes Yordi

Opgelet met Vietnam in september, het hoogtepunt van het regenseizoen (overstromingen zijn dan reël), maarja, zoiets is altijd wat gokken ;-)

(Ik zit nu Vietnam trouwens ;-)

Hey

Bedankt voor je reactie. Wat stel je voor, andere landen in Azië die de moeite zijn?

Hoelang ga jij nog reizen en naar waar allemaal?

Groetjes

Dat moet jij zelf beslissen man ;-) hou gewoon in het achterhoofd dat je met zeer slecht weer te maken kan krijgen (das niet continu, geen paniek!)

Ik zit nog 2 weken in Vietnam

Ps: een aanrader is Japan (heb ik ook al gedaan)

Nochtans is een solo reis een onvergelijke ervaring en bijna een must voor elk van ons :-D
De stap zetten voelt benauwelijk aan. Maar eenmaal je weg bent ... Zalig gewoon. Denk er toch nog eens over :-D

Ik ga in september ook solo naar Maleisie+Singapore. Als er mensen zijn die een deel samen willen doen, zijn ze welkom.

alleen reizen kan soms best aangenaam zijn, maar narmate je langer onderweg bent
mis je toch wel een leuk gezelschap en wat aanspraak.
3 weken of langer alleen eten drinken en slapen en anderen wel met elkaar of in groepen
plezier te zien maken, voel je je toch best wel eens eenzaam

Om je niet alleen te voelen op reis: contacteer mensen via couchsurfing of ga naar meetup.com

Ik reis liefst solo maar je ontmoet altijd mensen...nog een tip: verblijf zoveel mogelijk in hostels en leer anderen kennen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...