backpack maatje gezocht liefst vrouwelijk

Basel Aka Basje

New Member
Heyyy,

Mijn naam is Basel als dat te moeilijk is dan kan je me Basje noemen ik ben een spontane jongeman van 21 jaar oud die de grenzen opzoekt tussen normaal en extreem.
in mijn privé ben ik een beveiliger ik doe MMA en heb 3 jaar lang kickboxen gedaan, ik heb paar maanden geleden geprobeerd te reizen naar Frankrijk maar spijtig genoeg werd ik de volgende dag in net over het midden van België aangesproken door de politie dat het gevaarlijk is om alleen extreem te backpacken en dat ik dat gewoon met iemand moest doen jammer genoeg mocht ik niet door gaan en werd weer terug gestuurd.

ik zoek iemand het liefst een vrouw want ik heb mijn beste vriend beloofd dat hij de eerste man is die met mij dit mag doen maar hij heeft net een vast contract gekregen en die is veel bezig met werken en kan dus niet met mij komen maar zijn plekje is gereserveerd.
dus ik zoek het liefst een vrouw die spontaan en gek is die open minded is en graag uit haar comfortzone stapt. ze moet sportief zijn en een goede conditie het liefst eentje die de hele dag door lacht want dit gaat niet makkelijk worden. maakt me niet uit wat voor afkomst je hebt ik houd van iedereen en elk soort volk is mijn vriend. ben je geïnteresseerd laat me weten lijkt me leuk om je te spreken en geen plan met je te maken maar wel een datum te prikken.

Bovenaan