Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpacken augustus 2010 wie gaat er mee??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lenajaspers

New Member
Hey!

Ik ben 20 en momenteel zit ik in mijn laatste bachelor jaar van bedrijfskunde. In augustus 2010 wil ik graag voor het eerst low-budget gaan backpacken want ik ben eigenlijk maar een arme student Zelfs zat ik te denken aan Zuid-Amerika maar ik sta open voor alle suggesties!
Ik ben op zoek naar gezellige, spontane reisgenootjes met een vleugje humor en die net als mij op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging.
Lijkt het jou ook leuk om met een klein groepje een toffe backpacking trip te plannen?

Groetjes

Hey!

Ik heb zelf ook plannen om in de zomer van 2010 te gaan backpacken door Zuid-Amerika. Ik wil in ieder geval naar Argentinië, maar sta open om daarnaast ook andere landen te bezoeken. afgelopen zomer ben ik gaan backpacken door Europa, wat erg bevallen is. Maar toch is het reizen met iemand anders een stukje leuker en veiliger.

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben 22 jaar en werk met jongeren. Ik heb de opleiding SPH afgetond, ,maar omdat ik het onderwijs in wil, ga ik in september 2010 weer studeren. Daarvoor wil ik graag nog een verre reis maken.

Mocht je nog geen reisgenoot hebben lijkt het je leuk om (een deel) samen te reizen, stuur me een email en kunnen we onze ideeen delen! franciscastin@gmail.com

Hopelijk tot snel!!

Groetjes,
Francisca

Wel, ik de zomer van 2010 wordt ik 25. Ik ben leraar secundair onderwijs en backpacken interesseert me zeker . In m'n profiel vind je m'n email/msn.

Dieter

Hey ik ben Steven 23 jaar , student en kzie dat ook wel zitten om eind augustus september te gaan backpacken.

Ben zelf verleden jaar naar midden-amerika getrokken.

Greetings

Hallo,

Ik ben Ben, 21 jaar en zou backpacken ook wel zien zitten heb er wel nog geen ervaring mee.

Zou in september 2010 ook gaan studeren maar kan alleen maar van 12/08 tot 30/08.

Moesten jullie nog altijd mensen zoeken laat dan maar iets weten e.

Grts,

Ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...