Backpacken augustus-september 2010

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tali
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tali

New Member
Hey

Ik ben Nathalie, een 22 jarige studente uit Brussel. Ik zou graag een low budget reis maken in de (na)zomer van 2010. Ik heb nog geen concrete plannen maar de reis zou naar Canada-VS of Australië-Nieuw Zeeland gaan. Ik ben zowel geinteresseerd in cultuur, sporten, uitgaan als een dagje op het strand.

Omdat alleen reizen me niet zo leuk/veilig lijkt ben ik op zoek naar één of meerdere reisgenoten die het zien zitten om er met de rugzak op uit te trekken. Alle suggesties zijn welkom!

Hey

Ik ben Nathalie, een 22 jarige studente uit Brussel. Ik zou graag een low budget reis maken in de (na)zomer van 2010. Ik heb nog geen concrete plannen maar de reis zou naar Canada-VS of Australië-Nieuw Zeeland gaan. Ik ben zowel geinteresseerd in cultuur, sporten, uitgaan als een dagje op het strand.

Omdat alleen reizen me niet zo leuk/veilig lijkt ben ik op zoek naar één of meerdere reisgenoten die het zien zitten om er met de rugzak op uit te trekken. Alle suggesties zijn welkom!

Hey Nathalie,

Ik zie dat wel zitten om naar Canada te gaan met de backpack. Australie of New-Zeeland vind ik persoonlijk te ver om voor een kleine maand naar toe te gaan.

Zelf heb ik reeds ervaring met backpacken verleden jaar naar Panama geweest en ben nu ook opzoek naar een aantal mensen om samen richting Canada te vertrekken.

Ik zelf ben 23 jaar, student

indien je nog vragen hebt just ask

greetings

Steven

Het plan gaat steeds meer richting australië voor 3maand. Canada kan ik later nog doen als ik minder tijd heb. Nu wil ik liever meer zien, als ik dan toch naar australië zou vliegen, kan ik er inderdaad beter langer blijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan