Backpacken Australië/NZ/Thailand/.... Vertrek Oktober/ November 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

PieterH90

New Member
Hello,

Ik ben Pieter, 23 (bijna 24) jaar en ik ben op zoek naar één of meerder personen die samen met mij willen backpacken.

Ik ben met mijn een goede vriend aan het plannen om een jaar naar Australië/Nieuw-Zeeland/Thailand/... te gaan.
Mijn reisgenoot is op dit moment enorm aan het twijfelen (meisje ontmoet) en ik zou liefst niet alleen gaan.

Onze bedoeling is om rond oktober te vertrekken, samen een busje te kopen en op deze manier door Australië te reizen. Rondtrekken en werk zoeken als het geld bijna op is. Overnachten gaan we doen in het busje, de tent, couchsurfen, hostels, ... Niet te veel op voorhand plannen maar ons laten leiden door gevoel en tips van mensen die we daar ontmoeten.

Ik werk ongeveer 3 jaar als IT'er en ga, om dit te kunnen doen, ontslag moeten nemen of hopelijk kan ik iets regelen met mijn huidige werkgever.
Mijn ultieme droom is om niet alleen deze landen te doen maar ook, als alles goed gaat, na een jaar Australië verder te reizen naar waar ik ook wil.

Heb je ongeveer dezelfde plannen, laat gerust een berichtje achter. Je kan me ook rechtstreeks mailen: [email protected]

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan