Jeroenjake New Member 17 jun 2015 #1 Hallo, ik ben Jeroen 23 jaar. Graag zou ik begin september vertrekken richting australie. Bedoeling zou zijn deels werken deels trekken in australie. Toch aan de andere kant van de wereld daarom dat ik toch reisgezelschap zoek. Alleen is maar alleen. Graag zou ik een periode van 4-6 maand naar australie gaan. Interesse ... Shoot/post.
Hallo, ik ben Jeroen 23 jaar. Graag zou ik begin september vertrekken richting australie. Bedoeling zou zijn deels werken deels trekken in australie. Toch aan de andere kant van de wereld daarom dat ik toch reisgezelschap zoek. Alleen is maar alleen. Graag zou ik een periode van 4-6 maand naar australie gaan. Interesse ... Shoot/post.
coewem New Member 17 jun 2015 #2 ik ben jaloers jeroen , ik zou in januari 3 maand willen gaan naar australie , ben al eens een maand gegaan dus heb al reeds ervaring , moest je in januari 3 maanden willen gaan , let me know
ik ben jaloers jeroen , ik zou in januari 3 maand willen gaan naar australie , ben al eens een maand gegaan dus heb al reeds ervaring , moest je in januari 3 maanden willen gaan , let me know