Backpacken azie!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja22

New Member
Hoi allemaal!

Ik ben tanja, 22 jaar, en vanaf maart 2010 zou ik heel graag lekker een paar maandjes weg gaan! Over zuid-oost azie hoor ik zoveel mooie verhalen, dat ik dit ook zelf wil beleven!
Het lijkt mij super om met iemand deze reis te beleven!!
Eventueel zou ik nog een paar weken vrijwilligerswerk willen doen, zodat je daar de cultuur en het volk echt leert kennen! Dit is nog niet echt zeker!

Het belangrijkste: Is er iemand die rond deze periode ook zin heeft mooie/leuke/gezellige reis door azie? Laat het me dan weten:)

Groetjess, Tanja

.

hallo ,

ik vertrek rond begin juni naar indonesie,borneo filipijnen en papoea. Ik zoek 2.5mnd weg te blijve, ik zoek ook nog iemand om gedeeltelijk(1ste maand) of geheel mee rond te trekken, mij gaat het vooral om de natuur van zuidoostazie, indien je dit iets zegt laat het dan maar weten

grtz kevin (21j uit Antwerpen)

Ik ben ook op zoek naar een reisvriendje voor dezelfde periode (vertrekken tussen februari en april - als binnenkort werkloos "slachtoffer van de economische crisis" steekt het niet op twee weken). Landen op het verlanglijstje: Myanmar, Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en China. Ik wil ze niet per se allemaal doen, maar Myanmar schijnt onvoorstelbaar mooi te zijn. Ik schat een viertal maanden weg te zijn, maar ook dat staat nog open voor discussie :-).
Neem vooral eens een kijkje op www.4depijler.be trouwens, wat vrijwilligerswerk betreft.

Hey 'waarnaartoe'!

Dat zijn zeker ook landen die ik graag zou willen zien! En wat betreft de reistijd, ik juli moet ik in ieder geval terug zijn, verder heb ik geen eisen:)
Eigenlijk ben ik wel benieuwd wie je bent (m/v.. leeftijd)!
Ben je nog geinteresseerd kunnen we misschien mailen, gaat wat gemakkelijker: [email protected]

Groetjes, Tanja

PS .. kevin; in juni vertrekken vind ik te laat.. eind juni/begin juli moet ik weer terug zijn in NL..
Verder klinken de landen waar je heen wil wel echt super!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan