backpacken dec '08-jan '09

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lyns
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lyns

Member
Hey,

ik zoek reisgezelschap om 3 à 4 weken rond te trekken buiten Europa.
Periode?
Eind december 2008, begin januari 2009.
Reisstijl?
Rondtrekken met de rugzak zonder veel op voorhand te plannen, openbaar vervoer gebruiken, low budget overnachten. Vooral genieten van land, mensen en omgeving.
Bestemming?
Ligt niet echt vast. Zowel Z-O Azië, Centraal Amerika als Afrika spreken me wel aan. Laos, Vietnam, Indonesië, Costa Rica, Gambia, Mexico,... Elk voorstel is bespreekbaar. Zolang we een vernieuwende cultuur kunnen combineren met schitterende natuur!
Reisgezelschap?
m of v, avontuurlijk en open minded, liefst +/- leeftijdsgenoten

Groetjes,

Lyns (V, 24j)

reismaatje gezocht

haloo lyns,

Ben je echt van plan een maand maximaal? ik ben op zoek naar een reisgenootje voor ongeveer 3 maanden... ik wil graag nieuwzeeland, azie, fiji en eventueel amerika doen, om zo echt een rondje om de wereld te maken:)
Ik ben trouwens rianne 21 jaar en kom uit de buurt van alkmaar. Als het je wat lijkt hoor k het wel!

xx rianne

thailand!!!

hai,
ik wil heel graag 3 weekjes backpacken in thailand met de kerst en nieuwjaar.
ben al eens in thailand geweest, geweldig land!

hoor graag van je!

groeten dennis 30 jr

Hey,

ik zoek reisgezelschap om 3 à 4 weken rond te trekken buiten Europa.
Periode?
Eind december 2008, begin januari 2009.
Reisstijl?
Rondtrekken met de rugzak zonder veel op voorhand te plannen, openbaar vervoer gebruiken, low budget overnachten. Vooral genieten van land, mensen en omgeving.
Bestemming?
Ligt niet echt vast. Zowel Z-O Azië, Centraal Amerika als Afrika spreken me wel aan. Laos, Vietnam, Indonesië, Costa Rica, Gambia, Mexico,... Elk voorstel is bespreekbaar. Zolang we een vernieuwende cultuur kunnen combineren met schitterende natuur!
Reisgezelschap?
m of v, avontuurlijk en open minded, liefst +/- leeftijdsgenoten

Groetjes,

Lyns (V, 24j)

Benin - Burkina Faso

Beste Lins,

Ik ben 26j (wonende te Gent) en ben van plan rond 10januari voor 3 weken naar west afrika (Benin & Burkina Faso) te vertrekken en ben nog op zoek naar reisgenoten
Low budget, rugzak, lokale cultuur opsnuiven, nieuwe ontdekkingen doen.

Een vriend van me doet daar ontwikkelingshulp maar hij kan geen verlof krijgen om mee te gaan rondtrekken

Laat iets weten als dit je interesseert
An

Dag beste
ik ben ook op zoek naar een partner om mee te reizen
door azie ook ik ben al in thailand geweest en wil dit weer doen
maar niet alleen, ik heb verlof van 18 december graag een seintje
prettige avond
jef 22 m :tongue:

Hey lyns...

hebben jullie al concreet afgesproken...ziet er idd echt leuk uit...zit de laatste tijd met veeeeel reiskriebels...ik kan vertrekken vanaf 14 dec voor een 2 à 3 tal weken...laat je me iets weten?

groeten,

ps: ik ben uit het gentse en ven een vrouw van 29jaar

fifa

Hey,

aan alle enthousiastelingen die de laatste dagen of weken gereageerd hebben op mijn berichtje:
het spijt me maar mijn trip voor de aanstormende feestdagen ligt vast!
We gaan met z'n drieën naar Costa Rica van 13dec tot 8jan.

Veel reisplezier en misschien tot een volgend avontuur!

Gtz Lyns

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan