Backpacken door Azië in okt/nov

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Daan2708, 13 aug 2018.

1. Daan2708

Daan2708 New Member

Hallo Allemaal,
    Hier Daan 29 jaar en woonachtig omgeving Eindhoven. Vanaf september ga ik vier maanden backpacken. Ik vertrek eerst naar Spanje om de Camino te lopen. Vervolgens wil ik naar Azië vliegen. Dit zou rond de tweede week van oktober zijn. Eind november heb ik een hike gepland in Nepal van 15 dagen. In de tussentijd heb ik nog geen concrete plannen gemaakt. Graag zou ik door noord India willen reizen maar sta ook open voor andere landen zoals bijvoorbeeld Filipijnen, China, Japan of Vietnam. Het lijkt me leuk om (deels) dit samen te doen met een reismaatje.

Ben jij van plan rond okt / nov te vertrekken naar Azië en opzoek naar een gezellig reismaatje?
    Laat dan even een berichtje achter.

2. I Eline I

I Eline I New Member

Hoi, Daan!
    Ik ben Eline, 24 jaar en afkomstig uit Turnhout.
    Ik ben in september afgestudeerd, dus heb nu even een zee van tijd en ben bezig met mijn trip naar Azië te plannen.
    Ik zou vanuit België met de trein en ander openbaar vervoer via o.a. Polen, Kazachstan, ev. het noorden van Pakistan, Noord-India en Nepal zo ver mogelijk richting China willen reizen. Low budget wel met backpacking, maar lijkt mij perfect! (Een zee van tijd, maar helaas geen zee van geld, maar ook wel mijn favoriete reisvorm!)
    De echte eindbestemming ligt niet vast, maar de periode wel: van begin november tot eind februari/begin maart.
    Dus ik ben zeer vrij in mijn planning. Tot nu toe zal ik deze reis alleen maken -afgezien van de mensen die ik onderweg waarschijnlijk nog zal ontmoeten-, maar zou zeker een reismaatje kunnen appreciëren!
    Al is het maar voor een deel. Wat jij gaat doen lijkt me geweldig en vrij overeenkomend!
    Laat me maar weten wat je er van denkt!
    Waarschijnlijk ook afhankelijk waar je je nu bevindt?
    Groetjes, Eline

Laatst bewerkt: 3 okt 2018

3. Daan2708

Daan2708 New Member

Hey Eline,

Bedankt voor je berichtje. Wat een gave reis ga je maken zeg! Ik ben nu al in India. Jaipur om precies te zijn. Ik blijf daar tot er met 29 okt in India. Vervolgens vlieg ik door naar Thailand. Tot 27 nov heb ik nog niks gepland en weet nog niet of ik in Thailand wil blijven. Eigelijk staat alles nog open. Waar zou jij rond die tijd zijn?

Miss kunnen we via whatsapp verder praten: ik ben te bereiken op: +91 89296 95986

Groetjes Daan

4. DM10949

DM10949 Guest

ah, daar hang je uit....groeten uit Nepal en succes met je tocht en tot in ......Pokhara of wellicht ietsjes eerder in Kathmandu.

5. Daan2708

Daan2708 New Member

Hey Harry,

We komen elkaar ook overal tegen op internet.
    Ik ben nu in Jaiselmer, India. Ik reis
    Morgen af naar Rishikesh om vervolgens daar een in de buurt een vette trek te maken.
    Heb je mijn gegevens via de post ontvangen?
    Ik weet nog niet precies wanneer ik naar Nepal vlieg. Ik houd je op de hoogte. Tot in Nepal. Groeten Daan

6. DM10949

DM10949 Guest

Alles ontvangen. Goede reis verder. Stuur je nog wel een mail tzt

7. I Eline I

I Eline I New Member

Hoi, Daan!
    Ik gok dat ik tegen dan toch al in Kazachstan ben.
    Heb je nummer proberen toe te voegen op whatsapp, maar het lukt me niet om een gesprek te starten.
    Dat is het juiste nummer, he?
    Groeten!

8. Daan2708

Daan2708 New Member

Hey Eline,

Klopt. Mijn fout. Whatsapp is nog gekoppeld aan Nederlands nummer: 0648134185.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie