Backpacken door Azië ✌🏻april 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse99

New Member
Hoi iedereen!

Ik ben Ilse, 22 jaar en ik woon in Leeuwarden.
Ik ben van plan in april dit jaar naar Thailand te gaan! Zelf ben ik nog nooit zo ver geweest, dus lijkt mij het fijnst om samen met iemand te starten! Ik zoek iemand, tussen de 20 en 25 jaar, die in ieder geval de eerste weken (of langer 😜) met mij wil optrekken!

Let me know als je ook die kant op wilt gaan! 🙌
Ilse

Hi Isle,
Ik zou ook graag willen reizen maar ook het liefst niet alleen. Ik ben jasmijn, 22 jaar en kom uit ootmarsum. Hoelang zou op reis willen gaan ?

Groetjess
Jasmijn

Hi Isle,
Ik zou ook graag willen reizen maar ook het liefst niet alleen. Ik ben jasmijn, 22 jaar en kom uit ootmarsum. Hoelang zou op reis willen gaan ?

Groetjess
Jasmijn
Hé! Ik wil graag in begin april voor een maand naar Thailand. Daarna misschien Cambodja en Vietnam! Maar als je samen wilt starten, zou dat al heel top zijn!! 🙂

Groetjes Ilse

Hoi Ilse en Jasmijn, wat leuk dat jullie ook willen gaan reizen door Azie! Ik zie dat onze verhalen redelijk overeen komen! Lijkt het (een van) jullie het leuk om met elkaar in contact te komen? Berichtje mag ook via insta: mirthedijkstra

Liefs ;)

Hoi Ilse, Jasmijn, en Mirthe,

Ik zie dat alle drie jullie ideeën en berichtjes overeen komen met mijn plannen, superleuk! Ik ben zelf van plan om eind maart en een groot gedeelte van april naar Thailand te gaan en te gaan backpacken, voor een periode van 3/4 weken. Wellicht nog Cambodja of Laos erbij combineren, maar dat weet ik nu nog niet. Mij lijkt het leuk om in ieder geval een gedeelte van de reis samen te doen. Als ieder dan alsnog besluit zijn eigen kant op te gaan, ook prima. Zijn jullie inmiddels al met elkaar in contact gekomen? Ik ben benieuwd en hoor het graag!

groetjes van Anne

Hoi Anne!

Mirthe en ik hebben inmiddels contact! Zij gaat iets eerder weg. We zijn van plan om in Thailand te meeten, als dat kan. Mijn plan is eigenlijk exact jouw plan! 🙂 Ik wil ook eind maart weg! Je kunt mij via insta een berichtje sturen: _ilsehoekstra

Groetjes!

Hi meiden!

Ik wil heel graag in april ook richting Azië om te backpacken dus jullie plannen komen zeker overeen met die van mij.😬
Ik kom graag met jullie in contact!
Misschien kunnen we (een stuk) samenreizen.
Mijn instagram is melumelu115.

Groetjes!

Merel

Hi! Ik zou begin april ook naar Thailand graag en zou net zoals Anne graag Cambodja en Laos erbij nemen. Ik zou het fijn vinden in contact met jullie te komen. Mijn instagram: floor.verhoeven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan