Backpacken door Azië❤️

Hee,

Ik ben Iris 24 jaar. Ik zou graag nog veel van de wereld willen zien. Het lijkt mij super gaaf om te gaan backpacken. Ik zou graag willen backpacken in Azië. Even uit mijn comfortzone... Het enige probleem is dat ik alleen gaan nog te spannend vind.
Ik vind het spannend om te beginnen in zo'n vreemd land en zonder ervaring met backpacken. En stiekem lijkt mij samen gaan ook heel gezellig.

Ik ben nog nooit in Azië geweest. Ik sta er voor open om veel plekken te ontdekken en ervaringen op te doen. Ik wil liever niet teveel vooruit plannen zodat de reis ons op een positief manier kan verassen. Om later tijdens de reis alleen door moeten gaan, zou ik niet erg vinden.Verder ben ik spontaan, houd ik van gezelligheid, de cultuur ontdekken.

Ongeveer 6 maanden zou ik willen rondreizen. Ik heb nog geen datum wanneer ik zou willen gaan. wanneer het weer veilig i.v.m. corona is en het in onze planning past.

Ben jij 22+ en zou jij ook willen backpacken in Azië. Stuur mij gerust een berichtje! Hopelijk gaan wij samen een heel gaaf avontuur aan.

Liefs,

Iris van Schaijk

RienkNoordhof

New Member
Hallo iris,

Ik zie dat je op zoek bent naar een reisgenootje om te backpacken door Azie. Ik ben Rienk en ook 24 jaar en zoek toevallig ook een reismaatje om samen mee te backpacken door Azie. Mischien kunnen we iets voor elkaar betekenen!

Mvg, Rienk Noordhof

Bovenaan