Backpacken in Australië april/mei/juni voor ongeveer één maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sharonx

New Member
Hoi,

Ik wil graag backpacken door Australië. Dit wil ik graag doen in ongeveer 4 weken.
De great ocean road lijkt me super gaaf, misschien kunnen we een auto huren. En ik wil wat van de woestijn zien. Ook lijkt het me heel mooi om bij het great barrier reef te gaan snorkelen.
Ik heb eigenlijk nog geen concrete plannen, misschien dat we hier samen uit kunnen komen.

Ik ben zelf 21 jaar en zoek iemand tussen de 18&25.
Ik wil graag in april, mei of juni weg. Eind juni wil ik in ieder geval weer terug zijn.

Voor meer informatie kun je me altijd een berichtje sturen!

Groetjes,
Sharon

Hoi,

Ik wil graag backpacken door Australië. Dit wil ik graag doen in ongeveer 4 weken.
De great ocean road lijkt me super gaaf, misschien kunnen we een auto huren. En ik wil wat van de woestijn zien. Ook lijkt het me heel mooi om bij het great barrier reef te gaan snorkelen.
Ik heb eigenlijk nog geen concrete plannen, misschien dat we hier samen uit kunnen komen.

Ik ben zelf 21 jaar en zoek iemand tussen de 18&25.
Ik wil graag in april, mei of juni weg. Eind juni wil ik in ieder geval weer terug zijn.

Voor meer informatie kun je me altijd een berichtje sturen!

Groetjes,
Sharon

Hey!
Zelf ook aan het zoeken naar een reispartner.
Australie staat ook op de planning. Mijn broer heeft al 1 maand door Australie gereisd (Backpacking).
Ik ben aan het twijfelen tussen Amerika en Australie dit jaar. Dus heb nog geen plannen gemaakt maar het begint stilaan tijd te worden,
Aangezien ik nog niet echt een reispartner gevonden heb om zo'n dure reis te maken. :)
Ik zou van plan zijn om in Juni te vertrekken maar ben wel vrij flexibel. Kan in principe altijd weg als ik mijn verlof op voorhand aanvraag op het werk :)
Indien je nog iemand zoekt of geinteresseerd bent laat je het maar weten.
Ben zelf 24 jaar en wel een man, weet niet of dit iets uitmaakt of niet.
Ik hoor het wel.

Grtz
Esli

Hey!
Zelf ook aan het zoeken naar een reispartner.
Australie staat ook op de planning. Mijn broer heeft al 1 maand door Australie gereisd (Backpacking).
Ik ben aan het twijfelen tussen Amerika en Australie dit jaar. Dus heb nog geen plannen gemaakt maar het begint stilaan tijd te worden,
Aangezien ik nog niet echt een reispartner gevonden heb om zo'n dure reis te maken. :)
Ik zou van plan zijn om in Juni te vertrekken maar ben wel vrij flexibel. Kan in principe altijd weg als ik mijn verlof op voorhand aanvraag op het werk :)
Indien je nog iemand zoekt of geinteresseerd bent laat je het maar weten.
Ben zelf 24 jaar en wel een man, weet niet of dit iets uitmaakt of niet.
Ik hoor het wel.

Grtz
Esli

Hoi Esli,

Wat gaaf! Mijn zusje zit momenteel nog in Australië dus ik hoor al veel dingen die ik moet gaan zien haha.
Zou je ook rond april/mei weg kunnen? Ik wil namelijk zelf rond die tijd weg en voor één maand.
Groeten Sharon

Heey Sharon,

Ik ben zelf 25 jaar en ben ook geïnteresseerd om een maand te reizen naar Australië! Laat maar iets weten als je nog gezelschap zoekt!

Groetjes

Liesl

Heey Sharon,

Ik ben zelf 25 jaar en ben ook geïnteresseerd om een maand te reizen naar Australië! Laat maar iets weten als je nog gezelschap zoekt!

Groetjes

Liesl

Hoi!
Je mag me wel even toevoegen op facebook, praat wat makkelijker dan op dit forum. Mijn naam is Sharon Laarman.

Groeten Sharon

Hallo Sharon,

Moest je nog iemand voor de maand mei zoeken, dan wil ik hier gerust meer info over krijgen.
Stuur maar een berichtje bij interesse.

Groetjes,

D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan