Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zie hier, nog een reislustige op zoek naar een metgezel! Deze keer ééntje met 28 lentes, afkomstig uit de Antwerpse Kempen en met vrouwelijke vormen .
Ik heb verlof gepland van 20 september tot en met 28 september. Voor een dagje of zeven backpacken in Corsica lijkt me zeker de moeite. Als je wilt, kan je me ook bereiken via hotmail: t_boeckx@hotmail. !
Groetjes en alleszins veel reisplezier toegewenst !
ik zou dit wel willen proberen, ik weet alleen niet of ik het aankan...ik zou natuurlijk kunnen stoppen en m'n tent opslaan als ik niet raak tot aan de hutjes...
dit zie ik ook wel zitten om te doen. Ik ben jarenlang naar Zwitserland geweest om rond te trekken maar heb altijd wel eens naar Corsica willen gaan omdat de natuur daar prachtig is.
In september kan ik me altijd een weekje vrijmaken.
Misschien kunnen we allemaal verder afspreken via email want zo te lezen zouden we toch met een klein groepje zijn. [email protected]
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.