backpacken zuid oost azie eind 2009
Hoi India,
IK zat vandaag, op de laatste dag van mijn officiele vakantie, op het internet te surfen om meer te weten te komen over backpacken in zuid oost azie. Nu ben ik hier op het reisforum terecht gekomen en na het lezen van jouw bericht heb ik een profieltje aangemaakt.
Je vraagt of er geintereseerden zijn die met je mee willen de 2e helft van het jaar.
Ik zelf ben er de laatste tijd erg veel mee bezig om in oktober 2009 een tijd van ongeveer 6 maanden door zuid-oost azie te trekken met een rugzakkie. Zoals het nu in mijn hoofd zit wil ik beginnen in Maleisie en dan achtereenvolgens Laos, Thailand, Cambodja en Vietnam.
Ik heb bewust gekozen om in Maleisie te beginnen, want oktober is nog net een van de droge maanden in dat land. De andere landen liggen verder boven de evenaar en hebben hun droge periode van oktober t/m maart. Regen hebben we hier al genoeg toch!?
Ik ben zelf begin dit jaar 3 weken naar Thailand geweest en heb daar ook rond gereisd. Vanaf toen is de liefde voor azie bij mij begonnen.
OM terug te komen op je vraag of er gegadigden zijn om met je mee te reizen...aan de ene kant lijkt het mij erg gezellig, maar ik wil ook heel graag alleen reizen. Ik denk dat ik daar heel veel van kan leren. Een bepaalde periode, bijvoorbeeld in het begin, samen reizen vind ik zeker geen slecht plan. Denk dat het juist wel fijn is om te starten samen met iemand. Dan kunnen we na een tijdje ieder zijn weg gaan...
Zoiezo zou ik t leuk vinden om een beetje contact te houden over jouw vorderingen naar de reis toe, want misschien heb jij dingen waar ik absoluut nog niet aan gedacht had en viseversa
Groeten,
Jimmy
Carry on smiling and the world will smile with you