Backpacken in Z-O Azië 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter India
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

India

New Member
Hello iedereen,

Vroeg begonnen is half gewonnen... met dit moto wil ik reeds een oproepje de wereld insturen... Ik zou volgend jaar graag enkele maanden (liefst 2de helft van het jaar) gaan rondtrekken in Zuid-Oost Azië (Vietnam - Cambodja - Laos - Tibet - Nepal - India - Thailand - ... evt afsluiten in Nieuw-Zeeland). Ik heb nog geen concrete plannen alsook geen vaste reisroute, enkel ideeën, dromen en een sterk verlangen om te gaan rondtrekken in zulke fascinerende landen. Dit wil ik graag met enthousiaste mensen doen waar het supergoed mee klikt, die heel erg openminded zijn en waar je gewoon een fijne tijd mee kan hebben.

Bij deze hoor ik het dus graag als jullie dezelfde plannen koesteren en ook op zoek zijn naar mensen om zo'n mooie reis mee te delen.
Laat jullie horen zou ik zeggen!

Groet,
India (25j.)

backpacken zuid oost azie eind 2009

Hoi India,

IK zat vandaag, op de laatste dag van mijn officiele vakantie, op het internet te surfen om meer te weten te komen over backpacken in zuid oost azie. Nu ben ik hier op het reisforum terecht gekomen en na het lezen van jouw bericht heb ik een profieltje aangemaakt.
Je vraagt of er geintereseerden zijn die met je mee willen de 2e helft van het jaar.
Ik zelf ben er de laatste tijd erg veel mee bezig om in oktober 2009 een tijd van ongeveer 6 maanden door zuid-oost azie te trekken met een rugzakkie. Zoals het nu in mijn hoofd zit wil ik beginnen in Maleisie en dan achtereenvolgens Laos, Thailand, Cambodja en Vietnam.
Ik heb bewust gekozen om in Maleisie te beginnen, want oktober is nog net een van de droge maanden in dat land. De andere landen liggen verder boven de evenaar en hebben hun droge periode van oktober t/m maart. Regen hebben we hier al genoeg toch!?
Ik ben zelf begin dit jaar 3 weken naar Thailand geweest en heb daar ook rond gereisd. Vanaf toen is de liefde voor azie bij mij begonnen.
OM terug te komen op je vraag of er gegadigden zijn om met je mee te reizen...aan de ene kant lijkt het mij erg gezellig, maar ik wil ook heel graag alleen reizen. Ik denk dat ik daar heel veel van kan leren. Een bepaalde periode, bijvoorbeeld in het begin, samen reizen vind ik zeker geen slecht plan. Denk dat het juist wel fijn is om te starten samen met iemand. Dan kunnen we na een tijdje ieder zijn weg gaan...
Zoiezo zou ik t leuk vinden om een beetje contact te houden over jouw vorderingen naar de reis toe, want misschien heb jij dingen waar ik absoluut nog niet aan gedacht had en viseversa

Groeten,

Jimmy :biggrin:
Carry on smiling and the world will smile with you

Hallo,

Ik denk niet dat mijn ding helemaal aansluit op jouw ding, maar ik probeer het toch maar even.. het enthousiasme sluit precies al wel aan en dat is toch het belangrijkste denk ik dan!

Vanaf januari wil ik drie maanden door India en Nepal trekken met de rugzak gebruik makend van soortement van jeugdherbergen. Ik wil oa ook graag die drietal maanden beginnen met een vrijwilligers-tweetal weken.

Moest je toch interesse hebben.. let me know! Je kan me mailen op '[email protected]'

Groetjes,
Fanny (22)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan