Backpacken juli-aug!

Status
Niet open voor verdere reacties.

katrien651

New Member
Hallo daar reislustigen!
Voorstel om de maanden rarara... juli en aug naar 'den Afrique' te gaan, wil dit combineren met bezoek aan mijn neef die in Burundi werkt en dan de regio's nog wat verder verkennen...
Ben zelf 27 jr, omg mechelen, redelijk open-minded denkek, en nog andere zever...
Zou mijn plannen wel snel moeten smeden...
Wie lijkt dit wat??

groenten!
Katrien

hoi Katrien,

lijkt me heel tof! Ik was van plan om tijdens juli-augustus een maandje naar Oeganda te gaan, bij een lokale familie, om onder andere wat vrijwilligerswerk te doen. Maar ook vooral een aantal mooie excursies: gorilla tracking in het bwindi impenatrable forest, source of the nile, ... Maar moet het jammer genoeg omwille van financiële toestanden uitstellen. Hopelijk kan ik het tijdens het kerstverlof doen, of anders volgend jaar. (Zou alleen gegaan zijn, maar mochten er reislustigen geïnteresseerd zijn, mogen ze zich altijd melden! Hoe meer zielen hoe meer vreugd hé.)

Maar wat ik wou zeggen, ik denk dat je je wel heel erg zult moeten haasten om dit nog allemaal in orde te krijgen. Inentingen tegen gele koorts bv. starten normaal gezien 4 maanden op voorhand dacht ik (het kan wel korter denk ik, maar da's dan waarschijnlijk ook een stuk duurder).

Alleszins veel succes in je zoektocht! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan