Backpacken juni 2024 Azië/Zuid-Afrika 19 jaar

elinemetz123

New Member
Hoii, ik ben Eline, 19 jaar oud en heb momenteel een tussenjaar. In dec/jan al twee maanden gereisd door Indonesië(alleen bali)/Vietnam/Thailand/Filipijnen. Ik zou nu graag nog een maandje weg willen. Voorkeur: heel Indonesië, Zuid-Afrika, Sri Lanka of nog een keer naar dezelfde landen ook prima. Vond backpacken geweldig dus wil het graag nog een keer doen en graag samen. Stuur een berichtje!!!!

Hey eline, ik ga eind mei naar thailand en van plan om daar een maand te blijven en vanuit daar naar sri lanka te om daar ook een maand te blijven je bent van harte welkom om mee te gaan Groetjes!

Heyy luuk was van plan om te beginnen in bankok vanuit daar richting chang mai en de kust, klopt zou kunnen dat er af en toe een beste bui valt ben al eerder in thailand geweest in het regen seizoen en het viel uiteindelijk reuze mee

Snap ik is ook een mooi eiland, hou er wel rekening mee dat de fotos die je ziet zijn meetal bij ons in de winter de zee is nu niet straal blauw en niet echt goed om in te snorkelen enzovoort.

Hoii, ik ben Eline, 19 jaar oud en heb momenteel een tussenjaar. In dec/jan al twee maanden gereisd door Indonesië(alleen bali)/Vietnam/Thailand/Filipijnen. Ik zou nu graag nog een maandje weg willen. Voorkeur: heel Indonesië, Zuid-Afrika, Sri Lanka of nog een keer naar dezelfde landen ook prima. Vond backpacken geweldig dus wil het graag nog een keer doen en graag samen. Stuur een berichtje!!!!
Heyy Eline, ik ben ook 19 en van plan om half juni een maandje naar Thailand te gaan. Mocht dat je leuk lijken mag je me een berichtje sturen!

Heyy Eline, ik ben ook 19 en van plan om half juni een maandje naar Thailand te gaan. Mocht dat je leuk lijken mag je me een berichtje sturen!
Ah wat leuk! Waar in thailand zou je heen willen? Ben er niet heel lang geweest alleen phi phi eilanden, phuket en bangkok. Koh tao, Koh Phangan, Koh Samui en Chiang mai nog niet gedaan. Lijkt dat je wat?

Ah wat leuk! Waar in thailand zou je heen willen? Ben er niet heel lang geweest alleen phi phi eilanden, phuket en bangkok. Koh tao, Koh Phangan, Koh Samui en Chiang mai nog niet gedaan. Lijkt dat je wat?
Heyy, mijn idee was om in zuid Thailand rustig alle eilandjes enz te verkennen. Voor een deel komt dat wel overeen met wat jij opnoemt! Je mag me altijd een berichtje sturen op insta om t te bespreken (Annick van Dijk)😊

Hoihoi, super leuk! 2 andere meiden en ik hebben dezelfde plannen en al een app groepje. Wat is je insta dan zal ik je contacten. Ik hoor het graag

Terug
Bovenaan