Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpacken oostenrijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rebecca

New Member
Wie gaat er met mij mee wandelen in Oostenrijk?

Ik ben Rebecca, 24 jaar en ben op zoek naar iemand of meerdere mensen tussen de 20 en 35 jaar oud die zin hebben om in Oktober een weekje te wandelen in de bergen.

Ik heb verschillende routes in gedachten. Samen kunnen wij kijken waar we heen willen gaan.

Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto.

Wie gaat er met mij mee?

Hoi! Ik ben Ivo, 29 jaar oud en al veel van de wereld gezien. Ik ben wel benieuwd naar je plannen want ben op dit moment zoekende naar wat ik ga doen!

Hoi! Ik ben Ivo, 29 jaar oud en al veel van de wereld gezien. Ik ben wel benieuwd naar je plannen want ben op dit moment zoekende naar wat ik ga doen!
Hey Ivo, wat leuk! Het leek mij leuk om ergens in Europa door bergen te wandelen. Het hoeft niet mega intensief. Zelf zat ik aan Oostenrijk te denken, maar er zijn nog opties genoeg. Ik heb nog geen concreet plan en sta voor veel opties open. Heb jij leuke suggesties en zin om mee te gaan?

Hoi Rebecca,
Er zijn inderdaad opties genoeg! Oostenrijk lijkt me wel een tof land om te starten. Suggesties had ik nog niet gelijk maar denk dat er genoeg over te vinden is.
Misschien eens wat sparren over hoe we het voor ons zien en of we het zien zitten?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...