Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpacken Thailand juni/juli (18 tot 23)

Status
Niet open voor verdere reacties.

annickvandijk

New Member
Heey,

Ik ben Annick, ik ben 19 jaar oud en ben van plan half juni tot half juli te gaan backpacken in Thailand. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand van mijn leeftijd te doen! Let me know als je interesse hebt.

Heey Annick of iemand anders die dit leest ik ben van plan om in juli 3 weken naar thailand tegaan.
Mocht je van avontuur,activiteiten en goed eten houden en je wil niet alleen zijn hit me up. ^^ insta is horangi_95

Heey,

Ik ben Annick, ik ben 19 jaar oud en ben van plan half juni tot half juli te gaan backpacken in Thailand. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand van mijn leeftijd te doen! Let me know als je interesse hebt.
Hoihoi, super leuk. 2 andere meiden van dit forum en ik hebben dezelfde plannen en al een app groepje. Wat is je insta dan zal ik je contacten. Ik hoor het graag

Dag Annick, ik ben Thomas, net 21 jaar geworden en ik vlieg 21 juni naar Bangkok. Ik reis tot 13 juli rond door Thailand, met als eindbestemming een paar dagen bij familie in Chiang Mai te eindigen.

Ik vind het nog al spannend om alleen zo ver op reis te gaan, zou je mij je insta willen geven? Ik ben benieuwd wanneer jij gaat!

Groetjes,

Thomas

Hoi Annick, ik ben een man van 35. Mij lijkt het ook super leuk om in Thailand te gaan backpacken. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik wat ouder ben want leeftijd is maar een getal. Veel belangrijker is of we bij elkaar passen en op elkaars level zitten. Als jou het leuk lijkt om elkaar te leren kennen stuur me dan een berichtje terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...