Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpacken vanaf 10 juli/augustus - bestemming?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartjevd

New Member
Hey Hey!!

Ik ben maartje, 22 jaar. Ik zou deze zomer graag 4 a 5 weken willen backpacken ergens op de wereld. ik sta open voor veel bestemmingen. Ik ben twee jaar geleden al een maand gaan backpacken in Thailand. Dit vond ik echt geweldig dus vandaar dat ik nog een keer wil.

Ik houd van avontuur, gezelligheid, een active vakantie maar ook lekker relaxen.

Gezellig vind ik het om in hostels te slapen en dat is ook lekker goedkoop. Ik ben namelijk ook gewoon student

En ik ben opzoek naar iemand die 4 a 5 weken met mij wilt backpacken

Ben jij mijn reismaatje?

Liefs Maartje

Hey!
Ik ben Aurélie, 21 jaar en heb echt zin om deze zomer eens lang opreis te gaan!
Al van kindsaf campeer ik, en backpakking lijkt me echt super tof!

Hopelijk heb je ook zin om mij wat beter te leren kennen, om wat verder aftespreken!

Mvg,
Aurélie

Hey!
Ik ben Shannon en ben 20 jaar en heb al aardig wat mooie reisjes mogen maken.
Zo ben ik naar Thailand en Indonesie geweest met m'n moeder en door Europa gereisd met de trein met een vriendin,
Deze zomer wil ik graag rond de 4 weken gaan rondreizen en wil graag op een goedkope manier, (want hé ook student enzo) veel mooie dingen zien.
Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar Nicaragua, ik heb daar veel mooie dingen over gelezen en lijkt mij dus erg gaaf.

Lijkt me leuk om te kijken of onze wensen overeen komen!

Groetjes
Shannon

Hey!

Wat leuk dat je ook een reismaatje zoekt maar ik heb toevallig al een reisbuddy gevonden.
Succes met je zoektocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...