Booking.com

Backpacking door Myanmar (2 weken )

Gecko

Well-Known Member
Hi Sarah
Rechts boven op dit bladzijde heb je een tool : "Search" ; typ Myanmar of Birma of Burma en zie wat je krijgt.

ramsesra

New Member
Hey,

Ik had beloofd dat ik zo mijn Progress ging posten, :p maar het is wat meer werk dan ik dacht :p
nog een kleine 2 weken en ik vertrek jippie :p

even te antwoorden op je vraag Sarah, homestay bestaan daar wel ga het doen tijdens een trekking
maar in de grote steden waren die er niet maar ik zou eens contact op nemen met een reisorganisatie van Myanmar
die hebben mij zeer goed geholpen en dan ben je ook zeker :p

zal proberen wat vaker hier terug op zitten
op je wat te volgen :p

thomas

azieazie

New Member
Hey,

Ik had beloofd dat ik zo mijn Progress ging posten, :p maar het is wat meer werk dan ik dacht :p

even te antwoorden op je vraag Sarah, homestay bestaan daar wel ga het doen tijdens een trekking
maar in de grote steden waren die er niet maar ik zou eens contact op nemen met een reisorganisatie van Myanmar

thomas
Heb je n adres of email adres van die homestay?

azieazie

New Member
Hey,

thomas
Ik ga trouwens ook over 2 weken.. Reis je alleen?

Gecko

Well-Known Member
Hi AzieAzie
Op 13 en 14 februari in Myanmar - het " Htamane Festival" staat in het teken van de kleefrijst; het is een traditionele oogstfeest en je kunt alle specialiteiten proeven die in Myanmar iets met rijst te maken hebben.

Smakelijk ;) !

Gecko

Well-Known Member
Hey :)

had de laatste post laat gezien heb ondertussen mijn eigen programma een beetje uitgestippeld
ik zou het liefst niet met een operator doen ( wel daar gidsen contacteren enzo) want ik wil mijn geld aan het volk geven en niet aan de overheid :p

maar hier mijn route het is maar een ruwe schets zou het er op reis stellen wat je er van vindt en dat het realistisch is :p

dag 1: aankomst Yangon
dag 2: Yangon
dag 3: Bago ( een dorp waar weinig toeristen komen en toch mooie is altijd welkom :p )
dag 4: Mandalay mt Popa
dag 5: Bagan
dag 6: Bagan ( luchtballon)
dag 7: Bagan
dag 8: Mandalay ( eveneens een toerist loos dorpje gezocht of toch de grote stad hmm )
dag 9: Hsipaw dorp
dag 10: Inle meer
dag 11: Inle Meer
dag 12: dorp of stad gezocht tussen inle meer of kyaik-to ( voor uit te rusten) een strand ofzo
dag 13: Kyaik-To ( golden rock)
dag 14: Yangon geschenken jacht op de aung sun markt
dag 15: Yangon vlucht naar huis :(

Wees eerlijk en rechtvaardig

mvg
thomas :)
Hi Thomas
De laatste 2 berichten ze zijn ook voor je van toepassing ;)

Groetjes
Gecko:)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan