backpacking in 2012

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM3183
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM3183

Guest
Net dus ontslag gekregen, veel tijd om te reizen dus :rolleyes:

Iemand plannen? Ik kan vanaf mei.

Hi Alien
Eindelijk tijd zat ! Ontslagen is niet fijn maar kijk, het geeft je tijd om de wereld te zien.
Profiteer ervan en als ik iets voor je kan doen, het gaat "my pleasure" zijn ! Echt !
Groetjes
Gecko:smile:

"south east asia iemand?

africa?

midden amerika?"

Als je echt op "shoestring" wilt doen, ga naar Thailand : vliegtuigtickets aan christelijke prijzen, het leven ter plaatsen ook zo, enz.
Ik ben daar 3 maanden geweest en ik kan je vertellen dat je alles gaat krijgen wat je interesseert aan christelijke prijzen : "bounty" eilanden, comfortabele vervoer, lieve "locals", "name it"....
Geïnteresseerd ? Stuur me een e-mail met wat je wilt weten, en dan gaan we twee een reis organiseren zonder je failliet te krijgen !
Ik weet waar je moet logeren in Bangkok om veel andere backpackers te ontmoeten.
Steeds ter je dienst,
Groetjes

Hi Alien
Het is heel simpel : als je veel geld hebt, de wereld staat aan je voeten; zit je krap bij de kas, dan moet je "op shoestring" gaan en hier is ook simpel : ik heb een post met de goedkoopste landen geschreven en je moet maar kiezen...staan ze je niet aan, dan gaan we verder "graven" tot je ( ik ga je helpen met alles wat ik weet en kan) een beslissing neemt...
Zie? Het leven is simpel, we maken ons leven ingewikkeld, nietwaar ?:smile:
Groetjes
Gecko (ik sta nog steeds tot je dienst):wink:

Of nog simpeler : in een land van Europa op "shoestring" ( onder andere, transport goedkoper..) of ergens anders, Azie, bv, Thailand, waar in Khao San Street in Bangkok, gaat je leven enkel tussen backpackers van de hele wereld.
Wat ik niet snap is, waarom moet je iemand bij je hebben? Vrijheid, mijn lieve collega, is omkoopbaar. Je staat en doet wat je wilt.
Heb je absoluut iemand aan je zijde nodig, geen nood, die persoon komt je ter plaatse tegen.
Wat denk je?
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan