Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpacking Zweden-Noorwegen in juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

SofieK

New Member
Ik ben bezig met het 'plannen' van een tripje richting Zweden/Noorwegen.
Mijn idee is om niet te veel op voorhand vast te leggen, puur met de rugzak en tent richting daar te trekken en te zien wat de omgeving brengt. Uiteraard zoveel mogelijk back to basic en low budget, dat is het plan!
Ik zou graag een periode van 20 dagen gaan, ergens tussen 7 juni en 3 juli.

Alleen is maar alleen en met een onbekende reisgenoot wordt alles misschien wel eens zo plezant.
Ikzelf ben bijna 23 jaar en ben nog steeds studente.
Mijn interessegebied ligt vooral in de natuur, fotografie en het ontdekken van nieuwe dingen.
Ik ben dan ook wel op zoek naar een reisgenoot van min of meer dezelfde leeftijd en met soortgelijke interesses.

Dag Sofie,

Noorwegen/Zweden staan al lang op m'n verlanglijstje, maar vreemd genoeg nog er nog nooit geraakt.
Helaas voor mij hebben mijn vrienden andere reisverlangens, dus ben ik wederom opzoek naar een reisgenoot. Enkele jaren geleden heb ik hier met succes enkele fijne mensen gevonden om op reis mee te gaan.

Enige probleempje: september is het vroegst haalbare voor mij, daar ik geen student meer ben. Is dit bespreekbaar voor jou of ligt juni/juli al vrij vast voor jou?

In ieder geval veel succes met de zoektocht!

hey Sofie

Het lijkt me wel leuk om samen met jou naar Noorwegen te gaan.
Ik had zelf ook een tijdje geleden een zoekertje geplaats op deze site met de vraag of er iemand mee wilde naar Noorwegen. Maar zonder succes.

20 dagen is misschien wat veel voor mij, maar een dag of 13,14 moet wel lukken. Ik heb week verlof van 24 t.e.m 28 juni maar ik kan er eventueel wel nog een paar dagen extra aan vastplakken.

Als je interesse hebt laat je het maar weten.

Groetjes

Geert

Hey Sofie (en Geert?),

Het lijkt me leuk om samen naar Scandinavië te gaan. Ik kampeer erg graag en zie er naar uit om ook een keer naar het noorden te gaan, waar ik nog niet eerder ben geweest. Mijn idee voor een vakantie zou zijn om met een kleine groep mensen (3-5) af te reizen naar in dit geval Scandinavië en dan met de rugzak rondtrekken, ik hou namelijk wel van een vrij actieve vakantie.

Ik ben een student van bijna 21 jaar, maar door een druk zomerprogramma kan ik waarschijnlijk niet langer dan twee weken op vakantie. Dit is natuurlijk iets minder dan 20 dagen, maar kan toch een hele mooie vakantie worden!

Ik hoor graag meer

Groetjes, Floris

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...