Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Backpackmaatje gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin1988

New Member
Ik zoek leuk reisgezelschap om te backpacken in azie, Aangezien ik mijn hart vorig jaar in Thailand vergeten ben. Ik ben 26 jaar. Hou van humor en de wereld zien. Sta open voor allerlei voorstellen. In 2016 te vertrekken. Geef me een seintje. Robin

Ik zoek leuk reisgezelschap om te backpacken in azie, Aangezien ik mijn hart vorig jaar in Thailand vergeten ben. Ik ben 26 jaar. Hou van humor en de wereld zien. Sta open voor allerlei voorstellen. In 2016 te vertrekken. Geef me een seintje. Robin
Hey robin! Wnr vertrek je juist nr Azie? Ik heb een one way ticket op 4 nov geboekt op Bangkok- reis voorlopig alleen, maar altijd leuk om reisgenoten te hebben!

Laatst bewerkt:
Hey Daphne, leuk je reactie te lezen. Ik denk er net hetzelfde over om meer van thailand te zien. Ik heb nog geen datum vastgelegd dus al mijn opties staan open. Heb jij al iets vastgelegd ? Groetjes Robin

Hey robin! Wnr vertrek je juist nr Azie? Ik heb een one way ticket op 4 nov geboekt op Bangkok- reis voorlopig alleen, maar altijd leuk om reisgenoten te hebben!

Beste Valerie bedankt voor je reactie jammer genoeg is het net iets te vroeg om te vertrekken. Ik had eerder rond de periode van maart ingedachte helaas veel plezier gewenst in the land of the smile

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...