Hii! Ik ben Nina, 20 jaar, kom uit Amsterdam en wil dit jaar heeel graag op reis. Ik zou het liefst naar Bali/Indonesië willen omdat dit mij een prachtige plek lijkt en daarnaast een geschikte bestemming voor een eerste keer alleen reizen. Ik zou graag samen met iemand op reis willen, omdat ik helemaal alleen nog een te grote stap vind. Ik wil ergens begin 2022 gaan voor ongeveer 3/4 weken. Ik houd van mooie gesprekken en opgaan in de natuur. Ik houd ook van gezelligheid, feestjes en allerlei nieuwe dingen ontdekken. Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Laat het gerust weten! Ik hoop op een reactie
Hoi Nina, ik ben Emma en ik ben 19 jaar. Ik woon ook in de buurt van Amsterdam. Ik heb op dit moment een tussenjaar en zou ook heel graag naar Azië op reis willen. Misschien handig om elkaars instagram ofzo uit te wisselen om onze wensen te bespreken en kijken of we het zelfde willen?
Dag Nina en Emma, ik ben Arne (20 jaar oud). Ik kom uit de buurt van Antwerpen en studeer momenteel nog. Ik zou graag een pauze nemen van school en een half jaar reizen. Een van mijn topfavorieten is Bali. Feel free om mij eens te contacteren!
Ik ben Marloes, 19 jaar en heb op dit moment een tussenjaar.
Ik ben ook van plan om begin volgend jaar op reis te gaan naar Indonesië/Bali en vind alleen ook nog een te grote stap. Mijn ig is @marloespeters stuur me gerust een berichtje om eens wat te overleggen!
Hey allemaal! Bedankt voor jullie reacties leuk!
Wat extra informatie na nog wat te hebben nagedacht:
Op dit moment is het regenseizoen van Bali, het droge seizoen start ongeveer vanaf april. Ik wil dan het liefst ook rond deze tijd, maar niet in de grote zomervakantie (te veel drukte, mocht iedereen op vakantie kunnen). Daarnaast wil ik ook buureilandjes van Bali bezoeken en een flexibele planning, zodat ieder kan doen wat hij/zij wil. Dat je dingen met elkaar, maar ook apart van elkaar kan doen. Als dingen niet helemaal uitkomen, dan vind ik het ook geen probleem om op een gegeven moment te splitsen en de reis wel alleen voort te zetten. Zo blijft alles mogelijk
Hey Nina, ik wil ook graag vanaf eind maart/begin april gaan reizen en Azie lijkt me echt vet leuk. Ik ben 18 en zit in een tussenjaar. Als het je wat lijkt kunnen we misschien instagrams uitwisselen ofzo groetjeess