Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Balkan rondreis Augustus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk14

New Member
Hoi Allemaal,

Ik ben van plan om in augustus een rondreis te maken door de balkan (Noord-Macedonië, Albanië, Montenegro en Bosnië-Herzegovina). Mijn plan is om een auto te huren en dan de mooiste locaties te bezoeken. Ik zou dit alleen kunnen doen maar met meerdere personen is natuurlijk altijd gezelliger .
Ik ben zelf 30 jaar. Lijkt het je leuk om mee te gaan? Dan stuur zeker een berichtje.

Groetjes.

Waarderingen: EMR
Hey Dirk, dit klinkt interessant. Ik ben 40 en voor mij is dit nog een onbekend gebied, waar ik graag eens naartoe zou willen. Hoe denk je over overnachten? En hoe lang zou je ongeveer weg willen? Groet, Maurice

Hoi Dirk,

Wat een leuk plan! Ik ben zelf ook aan het kijken naar een trip richting de balkan. Ik zou heel graag The Balkan Trail willen gaan doen. Mijn idee was om met de trein te gaan, dat is alleen wel een erg lange reis om alleen te maken. Ik ben dus nog op zoek naar reismaatjes die ook die kant op gaan en eventueel ook de hike zouden willen doen, of een gedeelte van de hike?!

Ik hoor het wel als je eens in contact wilt komen?

Groet Evelien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...