Balkan trip juni 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mik
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Member
Hey allen!

Ik ben van plan om in juni minimum drie weken door Bosnië, Montenegro, stukje Kosovo en Albanië te reizen met het openbaar vervoer, of evt liften.
Mijn plan was te starten in Sarajevo, daarna een stuk van de via Dinarica te wandelen, aan de grens met Montenegro en zo de grens oversteken naar Durmitor nationaal park. Van daar is het kort naar de prachtige Montenegrijnse kusten om wat te rusten en kultuur op te snuiven. Daarna zou ik graag de " peaks of the Balkans " wandelen, een 10 daagse trekking in lusvorm ( http://www.peaksofthebalkans.com/index.php?lang=en ) Deze kan evt ingekort worden. Om dan te eindigen in Albanië.
Ik heb al verlof gekregen van 8 juni tot 30 juni, wegens omstandigheden moest ik dit al aanvragen. In januari zijn er vroegboekkortingen en daar zou ik graag van profiteren :)
Veranderingen aan het reisschema zijn uiteraard mogelijk, het is slechts een eerste gedacht.
Indien dit jou aanspreekt, altijd welkom om iets te laten weten!

Een beetje meer over mij: 31, mannelijk, woon dicht bij Gent, veel reiservaring en ik ben vrij gemakkelijk in de omgang :)
Groet!

Hallo,

Klinkt geweldig! Ik had eigenlijk ook het plan om de Balkan eens te gaan verkennen (Montenegro, Albanië, ...), maar in juni kan ik geen verlof nemen dus bij mij zal het waarschijnlijk juli worden.

Groeten

Hallo,

Ik ben van plan om eind juli-begin augustus minimum drie weken door Bosnië, Montenegro, stukje Kosovo, Albanië & Macedonië te reizen.
Ben vorig jaar ook voor 10 dagen in Albanië & Macedonië geweest, het was geweldig.

Grtz,
Boej.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan