Balkan Trip zomer 2015

• Onderwerp starter Onderwerp starter Boej
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Boej

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben van plan om in juli/augustus 2015 minimum drie weken door de Balkan te reizen (Verlanglijstje:"Bosnië, Montenegro, stukje Kosovo, Albanië & Macedonië") met het openbaar vervoer, of evt liften. een concreet reisschema is er nog niet, aangezien ik alle opties openlaat.
Ikzelf ben in de zomer van 2014 ook al in Albanië & Macedonië geweest.

Wie ben ik: 29, mannelijk, woon in Limburg (BE), redelijk wat reiservaring en ik sta voor veel open.

Grtz!

Mooie vooruitzichten !! Voor velen waarschijnlijk nog onbekend. Ik heb al reisplannen, anders was ik van de partij :cool:

Hallo allemaal!

Ik ben van plan om in juli/augustus 2015 minimum drie weken door de Balkan te reizen (Verlanglijstje:"Bosnië, Montenegro, stukje Kosovo, Albanië & Macedonië") met het openbaar vervoer, of evt liften. een concreet reisschema is er nog niet, aangezien ik alle opties openlaat.
Ikzelf ben in de zomer van 2014 ook al in Albanië & Macedonië geweest.

Wie ben ik: 29, mannelijk, woon in Limburg (BE), redelijk wat reiservaring en ik sta voor veel open.

Grtz!

Hey Boej
Ik begin met het begin : Slovenië, Kroatië, en. ...alle landen, duur : 7-8 maanden. Nog 42 dagen en ik ben weg...alles is bijna klaar ( info, bedoel ik ..). 10 landen...ik kan bijna niet meer wachten ;):)(y)

Groetjes
Gecko :)

Hoi Boej

Ik lees je oproep hier op het forum.
In de zomer van 2008 heb ik met een reisgenoot ook
deze landen bezocht met de trein.
We hadden een Inter-Rail ticket voor 22 dagen en zijn uiteindelijk
helemaal in Constanta in Roemenie beland.
Het was een prachtige reis van zeker wel 7500 km..
Voor dit jaar staat er ook weer een avontuurlijke Inter-Rail vakantie
door de Balkan op het programma.
Als je wilt, sluit je maar aan.

Groeten van John.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan