Barcelona/Madrid

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomazzii

New Member
Hey,

Ik ben een man, 19 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot om me te vergezellen op mijn reis naar Barcelona en Madrid, liefst iemand tussen de 18-25 jaar.

Mijn plan was om per nachttrein naar Barcelona te rijden, daar 2 dagen te verblijven en dan verder te reizen naar Madrid, om alsook daar 2 dagen te verblijven.
Al twijfel ik wel nog tussen het vliegtuig of de trein (hangt van de prijs af). Al is met de trein reizen toch iets avontuurlijker dan met het vliegtuig.

Als er iemand interesse heeft laat me dan maar iets weten :biggrin:

mvg
Thomas

hoi

joepz,

Madrid/Barcelona is niet echt mijn éérste keuze van reis...maar alleszins zoek ik dus ook iemand om op reis te gaan.

Is het ook voor augustus dat je zoekt?
En enkel Barcelone/Madrid dat u voorkeur draagt?

Ik (bvb) wou Praag-Warschau en Riga doen (deels vliegen deels trein) omdat deze gebieden supergoedkoop zijn!

grtn alvast

Kevin

Hey Kevin,

Jouw idee om naar Warschau, Praag en Riga te gaan interesseert me toch niet echt, heb het meer voor het zuiden.

Maar toch bedankt voor de interesse en de reactie :biggrin:

Thomas

Dag Thomas,

Ik ben een meisje van 21j en zou graag eens Barcelona en Madrid bezoeken. Ik verkies kortere reizen. Heb het niet zo voor vliegen, al weet ik wel dat de nachttrein naar Spanje heel duur is. Vliegen zou goedkoper zijn. Het openbaar vervoer in Spanje is wel prima.

Wanneer zou je de trip willen maken? Aangezien ik thuis studeer ga ik buiten het seizoen weg...

Grtjs!

Hey,

Ik ben een man, 19 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot om me te vergezellen op mijn reis naar Barcelona en Madrid, liefst iemand tussen de 18-25 jaar.

Mijn plan was om per nachttrein naar Barcelona te rijden, daar 2 dagen te verblijven en dan verder te reizen naar Madrid, om alsook daar 2 dagen te verblijven.
Al twijfel ik wel nog tussen het vliegtuig of de trein (hangt van de prijs af). Al is met de trein reizen toch iets avontuurlijker dan met het vliegtuig.

Als er iemand interesse heeft laat me dan maar iets weten :biggrin:

mvg
Thomas

Foutje!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan