Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

batterijen opladen in november of december.. wie gaat mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maarten W

Active Member
iemand zin om ook een weekje de batterijen op te laden in de zon?
combinatie van zon, cultuur en natuur spreken mij aan..meerdere bestemmingen komen dus in aanmerking
ik hou ook van een zeker comfort op reis dus geen rugzakken

Ik ben 30 en van Hasselt maar werk in Leuven. November kan voor mij maar afhankelijk van de bestemming. Als je wil, kunnen we eventueel afspreken.

Ik heb maar een weekje verlof dus wil liever niet te ver reizen, ik had Egypte - Rode zee in gedachte.

Ik zou liefst begin november willen zodat het nog goed warm is

Hey Inkie wanneer zou jij kunnen ?
Ik dacht aan de eerste week van november ?

Als je ook interesse hebt zouden we met groepje van 3 of 4 kunnen gaan.

Ik dacht ook de eerste week van november te gaan. Zijn er al concrete plannen en personen die meegaan ?

Perfect. Ik heb wel een paar opties gevonden voor Egypte ofwel via Neckermann of Corendon (vliegen via Amsterdam) ..
Voorlopig is er concreet 1 geïnteresseerde.
Hoe zit het met Maarten, Yakamoz ?

Bij Neckermann kan je inderdaad via stunt van de dag ook wel toffe dingen vinden. Wat doe jij zoal graag op vakantie ?

Ja klopt maar dan moet je er snel bij zijn.
Ik ga vooral om te rusten maar ben geen zonneklopper, wil zeker ook op excursie gaan.

Ok. We zullen nog even wachten tot de mannen nog reageren en anders eens afspreken om elkaar al ontmoet te hebben ?

OK maar ik zou niet te lang wachten er is ook andere geïnteresseerde M 30 jaar die eigenlijk vandaag zou willen boeken.
Afspreken is handig als het met de agenda's zou lukken ? En anders mits single kamers is dat geen absolute noodzaak voor mij.

Ik zou tegen eind van de week willen boeken.

Op Jetair is er voor 30/10 een promo voor 759€ single kamer 5* Serenity Makadi Beach Hotel
Nog 3 kamers!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...