Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

begin september toffe reisgenoot voor weekje relaxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukedame

Member
Hallo,

Aan alle late dertigers tot 50-jarige...welkom mee te gaan een weekje naar de zon....relaxen, lekker eten, genieten van het land , cultuur...terrasje...Italie, Kroatië een leuk hotelletje liefst kamer met ontbijt kan
tot luxe met welness....stel maar voor.....ik wil weg ofwel vanaf 08/09 of week erna....just let me know ok.

Geen saaie mensen graag en zeker geen mensen die al om 22h willen gaan slapen....genieters...die graag lachen,
lekker eten en graag plezier maken....

Laat maar weten, tijd dringt...ben van Haspengouw///

Klinkt goed, 36jaar van Antwerpen en zou graag nr Spanje willen gaan . Ale ik ga zowieso ,
Alleen of mt reisgenootschap wat leuker zou zijn. Zit in een scheiding en wil gewoon ff ertussen uit om me te relaxen en terug voelen wat amuseren is en leven . Als ik om 22h ga slapen dan moet ik wel doodziek zijn

44 Jaar van de Antwerpse kempen, nu woonachtig in Antwerpen.Ik zou graag naar een eiland gaan;Kreta,Santorini,Sicilië,Sardinië of Mallorca.
Ik zou de laatste week van september willen gaan,momenteel druk op het werk.

44 Jaar van de Antwerpse kempen, nu woonachtig in Antwerpen.Ik zou graag naar een eiland gaan;Kreta,Santorini,Sicilië,Sardinië of Mallorca.
Ik zou de laatste week van september willen gaan,momenteel druk op het werk.
ik kan enkel begin september...sorry
toch bedankt voor je reactie

Hé hallo,

Ik heb vorige week iemand leren kennen en indien het blijft klikken wil ik in september met hem paar dagen weg....
en neen niet zelfde bed....zo zit ik niet in mekaar..we hebben een klik ja maar zo platvloers ben ik niet van meteen
in zelfde bed...ik zie wel.///
na 9 jaar single tja dan mag ik wel eens weer iemand leren kennen hé....
bedankt voor je reactie en succes verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...