Beginnen aan een reis, zonder geld en zonder plan...

Status
Niet open voor verdere reacties.

LarsVB

New Member
Beste mensen,

ik ben lars, nieuw hier. Ik ben 19 en weet nog niet wat ik met mijn leven wil gaan doen. Het enigste wat ik weet wat ik wil is de wereld zien, ook houd ik van avonturen en van spanning etc etc...dus was mijn plan vanuit hier in nederland gewoon beginnen te liften met een klein tentje en zo door te gaan tot ik er een einde in zie en ga proberen terug te reizen, ik heb het geld voor een vliegticket terug, iemand enige ervaring/tips? Probeer het alsjeblieft niet uit mijn hoofd te praten want dat gaat toch niet meer!

MVG

Moniqueanita

New Member
Wat geweldig Lars dat je zo vastberaden je hart wil volgen.
gelijk misschien een vervelende vraag maar toch..Zou het niet fijner voor je voelen eerst nog te werken zodat je kunt sparen ?
Laat vooral mensen thuis weten waar je bent zodat zij kunnen helpen mocht je vast lopen.
Luister vooral naar je binnenste en doe geen dingen die angst bij je op roepen of gewoon niet goed voelen.
Dat is echt een goede kompas.
Ook is het zo dat er vanzelf goede dingen op je weg zullen komen. Probeer daar voor open te staan.
Zelf heb ik altijd een fluitje bij mij.Nog nooit nodig gehad maar voelt wel veilig dat ik er op kan blazen kan in geval van nood.

Er zijn meerdere mensen die zoals jij wil, op weg zijn gegaan
Peace Pelgrim (google maar) was daar èèn van en die nam helemaal niets mee maar redde het met zoveel liefdevolle hulp uit haar omgeving van dat moment.
Wens je een mooie reis en vergeet niet dicht bij jezelf te blijven.Lieve groet, Monique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan