Belarus & Ukraine

Thijs

New Member
Hallo,

Nieuw op dit forum, soit, direct maar mijn ding hier smijten!

In september trek ik samen met nog 2 (of 3) vrienden naar Belarus (wit-rusland) en Ukraine.

Het zou de bedoeling zijn dat we op allerhande manieren van Minsk tot in Odesa geraken. We vertrekken in Minsk richting Ukraine en volgen daarvoor 2 rivieren (Svislac & Bjarèzina). Eens in Ukraine volgen we de Djnepr tot in Odesa.
Vervoermiddelen zullen dus zijn: trein, fiets, boot, liften, wandelen,...

Dit alles zouden we lekker in beeld brengen (zowel foto, D70 & D200, als video, Sony HVR Z1) en dus hebben we een pak materiaal mee...
We hebben reeds heel wat praktische informatie verzameld, maar zijn toch nog op zoek naar mensen die ons ervaringen kunnen vertellen, ons in contact kunnen brengen met "locals",...

Ideaal zou zijn mochten we enkele plaatsen weten bij "locals" waar we bvb rustig ons batterijen kunnen opladen, wat plaatselijke tips kunnen te weten komen,...

Alle tips, info, reisverslagen, contacten... zijn welkom!!

En ja, eind dit jaar (afhankelijk van hoe lang we er over doen) volgt ons eigenste reisverslag!

Gr,
Thijs

be68an

New Member
Inmiddels info ontvangen over de Ukraine??

Hallo Thijs,
Inmiddels al wat info ontvangen over de Ukraine....??

Dit omdat ik wel plannen heb om daar eventueel in augustus naar toe te gaan en dan een 3 a 4 weken rondfietsen daar met ligfiets of eventueel "de sigaar". Maar dan zou het wel handig zijn om van te voren wat info te vergaren waar ik eventueel NIET moet verschijnen in verband met corruptie of dergelijke dingen...

Groetjes Johan

:shake: des te meer info des te beter op pad !

Bovenaan