M Mountainlove Member 29 aug 2010 #1 Hallo Ik zoek 1 of meerder mensen tussen 20-26j om samen de Alpen op een rustige tempo te verkennen in 1week tijd en goed van de uitzicht te genieten. de voorkeur van de regio hangt aan het warm weer af ik heb weinig ervaring Ik zoek iemand die een auto heeft om zo daar te geraken en de brandstof te delen en overnachten in een persoonlijke tent . Eventueel ander voorstellen zijn welkom laat me iets weten bij interesse Bijlagen Alpen1.webp 208.6 KB · Weergaven: 10 alpen2.webp 40.2 KB · Weergaven: 8 alpen3.webp 17.9 KB · Weergaven: 8 alpen4.webp 115.5 KB · Weergaven: 8 alpen5.webp 113.2 KB · Weergaven: 9 Laatst bewerkt: 30 aug 2010
Hallo Ik zoek 1 of meerder mensen tussen 20-26j om samen de Alpen op een rustige tempo te verkennen in 1week tijd en goed van de uitzicht te genieten. de voorkeur van de regio hangt aan het warm weer af ik heb weinig ervaring Ik zoek iemand die een auto heeft om zo daar te geraken en de brandstof te delen en overnachten in een persoonlijke tent . Eventueel ander voorstellen zijn welkom laat me iets weten bij interesse
M Mountainlove Member 30 aug 2010 #3 Ken zei: Welke regio had je in gedachten? Klik om te vergroten... ja zuid-oost frankrijk heb gezien het is daar het warmst
Ken zei: Welke regio had je in gedachten? Klik om te vergroten... ja zuid-oost frankrijk heb gezien het is daar het warmst
K Ken Member 31 aug 2010 #4 Ook al zicht op een exacte periode (datum)? Tocht van punt X en einde op punt X. Via kampeerplaatsen of wildkamperen?
Ook al zicht op een exacte periode (datum)? Tocht van punt X en einde op punt X. Via kampeerplaatsen of wildkamperen?
M Mountainlove Member 31 aug 2010 #5 Dat is nog te bespreken van van waar naar waar liefst via kampeerplaatsen maar liefst waar het warmst is Heb je een auto ? datum dat ik kan gaan is 24-09 tot 2-10-2010 de dag om terug te keren Laatst bewerkt: 31 aug 2010
Dat is nog te bespreken van van waar naar waar liefst via kampeerplaatsen maar liefst waar het warmst is Heb je een auto ? datum dat ik kan gaan is 24-09 tot 2-10-2010 de dag om terug te keren
K Ken Member 31 aug 2010 #6 Periode is niet ideaal. Ik kan pas vertrekken 27 september en wil toch iets langer dan vier dagen daar blijven. Terugkomen op 8 oktober.
Periode is niet ideaal. Ik kan pas vertrekken 27 september en wil toch iets langer dan vier dagen daar blijven. Terugkomen op 8 oktober.
M Mountainlove Member 31 aug 2010 #7 Sorry ik kan kan alleen de vrijdags of zaterdagen vertrekken en dus ik kan maximum als ik vrijdag vertrek wil ik de volgende week zaterdag middag terug op weg zijn naar huis ik kan wel kiezen wanneer ik op verlof ga
Sorry ik kan kan alleen de vrijdags of zaterdagen vertrekken en dus ik kan maximum als ik vrijdag vertrek wil ik de volgende week zaterdag middag terug op weg zijn naar huis ik kan wel kiezen wanneer ik op verlof ga