Berlijn: paar dagen in de krokusvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iris86

Member
Hallo!

Ik zou wel 's graag een paar daagjes richting Berlijn trekken. Ik kan in de periode: 18/02 tot 25/02.

Ik heb nog niets uitgepluisd, maar ga meestal gewoon naar een jeugdhostel en verken van daaruit de stad.

Goesting? Laat maar horen! We stellen het programmaatje samen op!

Hey,
Ik heb wel interesse om te gaan.
Liefst dan wel een weekend in om optimaal rendement van mijn vakantie te hebben. Laat maar iets weten!
Zelf ben ik 25m
Groetjes,

Hoi,

Ik ben ook geinteresseerd om er een paar daagjes tussenuit te gaan. Ben 25m en heb tijdens de krokusvakantie zeker tijd! Liefst wel niet té lang, hoeft voor mij geen hele week te zijn...

Groeten!

Hallo!

Ik kom duidelijk niet genoeg op dit forum: wil je me eens mailen op [email protected].

Dan kunnen we eens bekijken wat we willen doen, etc.

Bedankt!

groetjes,
Iris

(25, Geel)

Hey,
Ik heb wel interesse om te gaan.
Liefst dan wel een weekend in om optimaal rendement van mijn vakantie te hebben. Laat maar iets weten!
Zelf ben ik 25m
Groetjes,

Hallo!

Ik kom duidelijk niet genoeg op dit forum: wil je me eens mailen op [email protected].

Dan kunnen we eens bekijken wat we willen doen, etc.

groetjes,
Iris

(25, Geel)

Hoi,

Ik ben ook geinteresseerd om er een paar daagjes tussenuit te gaan. Ben 25m en heb tijdens de krokusvakantie zeker tijd! Liefst wel niet té lang, hoeft voor mij geen hele week te zijn...

Groeten!

Berlin: paar dagen in de krokusvakantie

Vergeet niet dat sinds 01.012012, er zijn taksen te betalen per bed, of om de toeristen niet ver te houden, dan is dit taks in de kost van je verblijf inbegrepen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan