Ik ben een 32-jarige vrouw uit Limburg , België. ( wat klinkt dat oud... Alhoewel ik me zo niet voel en ze me gelukkig jonger schatten) Ik zoek dus een reisgenoot omdat de meesten van mijn vrienden ondertussen al gesettled zijn, of gewoon het geld niet willen uitgeven aan een reis naar Amerika. Ik overweeg nu mee te gaan met een reisgroep maar het zou natuurlijk leuker zijn, moest er iemand geïntereseerd zijn mee te gaan. gewoon omdat je totaal niet weet bij wie je terechtkomt.
Deze rondrit in de zuidelijke staten leek me leuk. En de reisdata vallen nog goed mee (ivm het werk etc) reisdata 20 juli tot 4 aug als ik me niet vergis.
Het is een internationale reisgroep. Ik heb nog enkele andere reisgroepen met Nederlandse begeleiding gevonden.... Ik ben er nog niet helemaal uit en sta open voor andere ideeën. Als het maar richting USA is
Volgend jaar misschien Cambodja, vietnam, Australië haha
hey,ik wil ook eens naar de usa gaan.nooit geweest!en heb ook hetzelfde gelijk jou aan de hand.iedereen gesetteld of daar geen geld aan willen uit geven lijkt me wel leuk in zuiden maar ik denk overal.ik kan verlof pakken wanneer ik wil.ben wel een man uit limburg en 36 jaar.en voel me ook nog jong hoor haha groetjes
Ik ben ook van plan naar de Usa te gaan gecombineerd met Canada.Ik ga zowiezo voor september,het enigste dat vastligt.Ik zou graag met 4 personen gaan,ben er zelf nu 41 uit Antwerpen.Mocht je interesse hebben.