Bestemming onbekend - eind augustus/begin september - 23-28j

Status
Niet open voor verdere reacties.

SilkeRe

New Member
Hallo,

Ik ben een enthousiaste en spontane 23-jarige die graag twee of drie weken naar het buitenland zou trekken om een goede tijd te beleven. De reden dat ik een reisgenoot zoek is dat mijn vrijgezelle vrienden geen vakantie kunnen nemen en dat mijn andere vrienden al op reis gaan met hun vriend of vriendin.

Ik zou graag een beetje verder reizen dan Europa. Azië (Thailand, Viëtnam, Indonesië, etc.) of Zuid-Amerika (Peru, Venezuela, Colombia) spreken me het meest aan, maar een avontuurlijke reis door Zweden of Noorwegen of een roadtrip door Slovenië of Kroatië zie ik ook zitten.

Ik zou graag een combinatie hebben van natuur, cultuur, lekker eten, avontuur en een feestje. Dit mag ook afgewisseld worden met een dagje relaxen aan het strand. Als het om accommodatie gaat, ben ik niet zo moeilijk, bij locals, in een hostel, soms wat meer comfort, ...

Ikzelf ben afkomstig van Limburg en zou graag op voorhand eens willen afspreken. Heb je interesse of wil je nog iets vragen, mag je me altijd een berichtje sturen.

Groetjes

hey silke ik heb gezien dat je een reisgenoot zoekt, ik heb de eerste 3 weken van september verlof en sta open voor verschillende soorten vakanties en bestemmingen. als je nog steeds op zoek bent kunnen we eens chatten of afspreken om plannen te maken. grtjes ruben.

wat info over mij: 23jaar, woon in oost vlaanderen, sportief en avontuurlijk, hou van alle soorten vakanties zowel dichtbij als ver weg.

Check!!! Perfecte beschrijving van wat ik ook zoek voor een onvergetelijke reis! Als je er is graag met mij over babbelt, altijd welkom!!!

Groetjes, Lars

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan