bestemming onbekend juli-augustus-september

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathancools

Member
Hallo iedereen.
iemand zin om op vakantie te gaan? ik ben 29 jarige man uit Antwerpen en wil deze zomer op vakantie gaan. ik zoek iemand van rond dezelfde leeftijd. wat jonger of ouder maakt niet uit. ben geen strandhanger maar meer fan van rondtrekken en actie.
zowel voor een korte vakantie dichtbij als een langere reis beschikbaar.

groeten,
nathan

Hi,

Verlof in augustus, nog geen plannen. Lijkt me wel wat om 1-2 weken wat te ondernemen! Ik volg even mee.

Grtz,
Bart

De zomer is voor mij helaas niet mogelijk maar indien er in jouw vakatieperiode geschoven kan worden wil ik wel ergens vanaf november dit jaar voor een 5-6tal weken naar Zuid-America gaan voornamelijk gefocust op Chilli/Argentinië Patagonië..

Hi Nathan

Ik ben van plan om begin september 2-3 weken naar Chili te gaan. Mocht je daarin interesse hebben?

Groetjes
Jolien

Hallo iedereen.
iemand zin om op vakantie te gaan? ik ben 29 jarige man uit Antwerpen en wil deze zomer op vakantie gaan. ik zoek iemand van rond dezelfde leeftijd. wat jonger of ouder maakt niet uit. ben geen strandhanger maar meer fan van rondtrekken en actie.
zowel voor een korte vakantie dichtbij als een langere reis beschikbaar.

groeten,
nathan

Hoi Nathan

Ik ben een actieve kerel van 47 jaar en wil graag een trekking doen door noord spanje. Wild kamperen. Al vaak gedaan en het is onwijs gaaf. Zin in? Ik wil 1 week low budget en weg tussen 22 juli en 13 augustus. Interesse?

Gr Herald

Hey! Kijk eens op Shoestring.nl. Er is nu een aanbieding Java en Bali 21/9-6/10. Ik zou deze wss doen. Single groepsreis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan