binnnenkort egypte

Status
Niet open voor verdere reacties.

itsme

New Member
Hoi, ik ben toe aan nog een beetje zomerzon naar de laatste paar weken :tongue: Ik zou nog wel een dag of 10 naar egypte willen. Ik ben 1.5 jaar geleden al eens eerder geweest en heb daar leren duiken en wil dit nog een keer een paar dagen doen. Verder gewoon genieten van het mooie weer, wat actieve activiteiten, misschien een paar kite surf lessen weet het nog niet. Avonds een paar biertjes of wijntje. Gewoon lekker ontspannen, met een goed boek kan ik me ook een tijd vermaken. Een reisgenoot zou wel gezellig zijn die ook van deze dingen houd. Man of vrouw maakt niet zoveel uit. Ik ben trouwens 34 jaar, bijna 35.

Groeten Itsme

Laatst bewerkt:
Helaas nog geen reactie:rolleyes:. Hoe het er nu uitziet ga ik sowieso begin januari, boek ergens een last minute. Als er iemand is die wil leren duiken of kan duiken zou ook leuk zijn, heb het nu 1 keer gedaan en heb mijn 1e padi brevet gehaalt en zal sowieso een opfris cursus moeten doen. Tevens ben ik een redelelijk fanatiek powerkiter dus zal met mijn matrassen nog wel een aantal sprongetjes op het strand willen maken en kitesurfen lijkt me dan ook mooi om te leren. Hopelijk hebben er nog meer zin in een leuke vakantie.

Groeten itsme

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan