Birma reisgezel(len)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kurt1971

Member
Hoi iedereen,

Ik ben grote fan van Zuid-oost Azië, en maak elk jaar een grote reis naar het land van de glimlach.
Ook dit jaar gaan mijn gedachten naar een reis richting Birma of Myanmar. Andere opties zijn evt mogelijk, naargelang de interesses. Ik heb boeiende verhalen gehoord over de vriendelijkheid van de lokale bevolking. Ik zou kunnen kiezen voor een groepsreis, maar wil zelf wat paden bewandelen,creativiteit, eigen ritme vind ik belangrijk, niets "moet"
Onze klemtoon ligt op low-budget,toffe sfeer, cultuur,natuur, avontuur, genieten, contact met lokale bevolking,
Wie heeft zin om hier deel van uit te maken, indien meerdere toffe reizigers wil ik gerust met een groepje gaan. max 4 personen. Periode 4-5 weken , kan vanaf half oktober.(flexibel) ga je mee? just do it!!!
Zelf ben ik 30 +, M, Leuven.

leuk idee!

Hallo

Hopelijk alles ok bij jou.

Ik hou enorm van reizen maar moet ik toegeven dat ik zo´n avontuurlijke reis nog niet heb meegemaakt

Ik heb jouw informatie gelezen en in vond jouw idee interessant. Enige vragen die ik voorlopig heb zijn:
@wanneer jullie zouden vertrekken is het daar aangenaam weer?

Dat is een begin maar ik heb zeker nog te vragen, al is deze eerste email een voorsmaakje;)

Bedankt voor jouw antwoord

Myanmar !!

Dag Kurt ,

Wij , reislustig koppel ( m/v ) uit Tremelo ,hebben misschien interesse.
Nu het ski -seizoen stilaan op z'n einde loopt , kijken we uit naar onze
jaarlijkse najaarstrip.
Ipv onder ons 2 , gaan we echter liever met 3 of 4 .
Dit maakt het gezelliger , ook om 's avonds met een frisse pint ( of glaasje wijn )
wat bij te praten en een beetje lol te trappen.
In principe kunnen we een 3-tal weken weg tussen 15/10 en 30/11.
4 a 5 weken is dus jammer genoeg net iets te hoog gegrepen voor ons.
( lukt niet met werk )
Niets belet jou echter om een stuk alleen( of met ander gezelschap verder te reizen he )
Heb je al concrete plannen ? Vertel er eens iets meer over.

Grts,

Rudi & Caroline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan