bodrum/gumbet september

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Sandra,

Ik heb ook wel tijd eind september en een week of twee zon zou wel deugd kunnen doen.
Zelf ben ik een sportieve man van 35 uit Aarschot.

Mvg,

Bart

Hoi, Bart,

Is het mogelijk om mij toe te voegen op facebook zodat wij kennis kunnen maken? Er loopt momenteel een promotie bij corendon van 50 euro korting waardoor het prijsverschil heel weinig is voor een single kamer.dan hoeven we niet samen op een kamer met iemand die we niet goed kennen en hebben we toch een maatje ,want alleen is toch maar alleen op reis.ik ken gumbet heel goed, ga er al jaren.je kan me toevoegen via mijn email adres, [email protected] of indien je mij jou adres geeft voeg ik jou toe, groetjes

gumbet

Dit vind ik ook wel interessant! En naar welk hotel kijk je dan op corendon? Dan kan ik ook al eens rondneuzen...

had hotel magnific op het oog, 4* 523.5 euro voor 11 dagen all in in een single kamer, 512 euro voor dezelfde reis in 2p kamer
wel op de nederlandse site van corendon, maar het is ook vanuit brussel vertrekken

heb ondertussen al geboekt.iedereen die het ziet zitten om nog mee te gaan de promotie is nog geldig tot 1 juni. laat iets weten of indien je in die periode ook in gumbet bent geef maar een seintje dan kunnen we afspreken ik ben daar van 24 sept tot 4 okt, groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan