Bolivia/Peru

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Mindimick, 10 jun 2018.

1. Mindimick

Mindimick New Member

Hoi, ik ben Rob en ben van plan deze zomer naar Bolivia en-of Peru te gaan. De afgelopen jaren heb ik 2 landen in Midden America bezocht. Ik hou ervan om zoveel mogelijk kennis te maken met de lokale bevolking. Een grote stad bezoeken voor enkele dagen kan natuurlijk, maar natuur en cultuur snuiven heeft mijn voorkeur. Een beetje sportief wandelingen maken (met gids) of hiken is prima. Overnachten natuurlijk veilig en schoon, maar zoveel mogelijk budget en ik hoef niet altijd luxe. Wie heeft er zin om met mij mee te gaan?

2. Katrien VP

Katrien VP New Member

Hallo, dit lijkt me wel een leuke manier van reizen.. natuur en cultuur. in mei heb ik een roadtrip door engeland gemaakt.. en ik zou deze zomer nog wel een reis willen maken.
    Hoelang ben je van plan op reis te gaan? en welk budget had je hiervoor in gedachten?
    grt

3. Mindimick

Mindimick New Member

4. Mindimick

Mindimick New Member

Hoi Katrien,

Leuk dat je reageert. Ik ga deze zomer drie weken naar Peru en Bolivia.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie