Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Bolivië november 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter H.S.
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

H.S.

New Member
Ik (meisje, 22, studente orthopedagogiek uit Oost-Vlaanderen) ben op zoek naar een reispartner voor Zuid-Amerika. Ik ben van plan om daar volgend jaar naartoe te gaan, gewoon om er eens uit te zijn en om mijn Spaans wat in praktijk te brengen (heb al 2 semesters cursus gedaan aan het UCT in Gent maar kan er nog niet zoveel van aangezien ik het nooit gebruik...).
Na navraag gaat mijn voorkeur naar Bolivië omdat dat heel mooi en goedkoop lijkt te zijn en nog niet zo toeristisch. Ik ben al zo'n beetje aan het rondkijken wat ik er precies kan doen, maar denk dat ik de precieze inhoud van mijn reis pas tijdens de grote vakantie zal bepalen aangezien ik daar nu niet zoveel tijd voor heb (zit in mijn laatste jaar).
Het plan is om binnenkort (liefst vóór nieuwjaar) een ticket te boeken om de prijs een beetje te drukken. Het liefst vanal wil ik een project doen en wat lowbudget rondtrekken met rugzak. Ik zou in november willen vertrekken zodat ik eerst nog wat kan werken om geld te sparen, en zou ongeveer 3 maanden willen blijven.
Moest mijn profiel je wat lijken dan wil ik je gerust nog wat uitgebreider mailen. Laat maar weten!

Groetjes,
Helena

Héy,
Ik ben Evelien, 24 jaar en ik ben van Oost-vlaanderen. Ik ben ook op zoek naar mensen die samen met mij een reisje willen maken naar Argentinïe en omstreken.
Ik werk als opvoedster, dus we hebben al iets gemeen
Misschien tot hoors!
Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...